"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Monday, April 5, 2010

wei, pi balik kampong sendiri laa!!!

salam semua...
dah cool...

dari malam tadi hingga la tengahri, aku hangin sama 1 orang manusia nih...
siap aku duk ulang2 ayat yang dia tulis dalam FB depan2 dia...
aku tak tau laa dia dengar ke tak...

muahahaha...KEJAM SUNGGUH AKU NIH!!!...

tak kira, aku tetap pertahankan kampong aku yang tercinta...

adeke dia ckp kampong aku membosankan???
eeeeiii...rasa nak je aku tanya kampong dia tuh besh sangat ke???

dah laaa sesak, padat n harga barang pun mahal2...

ape kes dia mengata kampong aku nih...
kalo dia rasa dah taknak duk sini, silakan BLLAAAHHH sekarang jugak!!!...

eh, EMO nye aku...
muehehehe...

woo...sapa tak sayang kampong sendiri...
lagikan tempat tumpahnya darah, ni kan pula kampung halaman...

aku tau laa kampong aku ni banyak gajah...
banyak gajah tu simbolik kampung aku...

aku rasa dia ni ade tekanan hidup kot...tu pasal dia duk mengata kampong orang...
agaknye kampong dia tak leh bermasyarakat kot...muehehehe...

HUJAN EMAS DINEGERI ORANG,
HUJAN BATU DINEGERI SENDIRI,
USAH LAA KO MENGATA ORANG,
KELAK MEMAKAN DIRI SENDIRI...

tu peribahasa aku campur dengan pantun 2 kerat...
ade baiiikkkk punya!!!

~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
ari rabu aku jadi hakim tuk pertandingan MTQ peringkat PKG...malasnye nak g...rasa nak pencen je jadi hakim nih...tapi kalo dapat suami bernama LUQMANUL HAKIM besh nih...muehehehehe...

11 comments:

NuR said...

amin.. nur doakan dylla dpt suami nama mcm tu..yg soleh lagi beriman..hikhik!

sama la kite ek..
emo skit arini..


leh geng la mcm ni

Cikgu ILi said...

Kampung dia tu best sangat ke?
Agaknya org kampung dia pun hepi dia takde kat kampung dia tu.
Mengabiskan beras penduduk kampung je.

blueCITY® said...

salam nur,
uh uh marah ke?
rugi je weh, nanti cepat tuer
x pun bukan leh kurus pun kalo marah2 ni, ekekkeek..
kalo dapat duit marah, jom kita marah selalu2 , hahhaha..
saper yg duk mengata kpg awoks tuh, meh teman sekeh dia
grrrr..

sI tEDI said...

ekekkekekeke...

marah pulekkk..?

jgn marah2.. :P

sahromnasrudin said...

kne nyanyi lagu Kampungku nie..baru tambah rasa cinta pada kampong sendiri kan..

yangyuyu said...

hehe cikgu cikgu ni ada2 saja kan...

akak suka kutuk kampung suami akak...tapi gurau2 jeh...dia pun suka kutuk akak balik..hehehe, tapi bukan nak kata apa kampung akak memang best:)

Kunang-Kunang said...

Sapa tak sayang kampong kan.

Kata orang tempat jatuh lagi dikenang, ini pulak tempat dibesarkan.

tunbegia said...

apa diharap padi diseberang, padi dikampong pun banyak ghitewww,

salamm,

white rose said...

nur~
insya'Allah, dpt yg hensem pun ok je...dylla redha...

muehehehe...

xmo geng laa ngn nur...
~lalalalalala... :p

.......................................................................................

kak ili~
wah...sama naik marah nih...
muehehehe...

biokan...kita tgk mcmana yg akan datang...we will see...

.......................................................................................

salam kak biru...

aisey man, apsal laa akak ni selalu pggil sy nur...nur n sy adalah berlainan yek...

muehehehe...

marah2 ni banyak dapat duit tau...duit tuk masuk nun disana...
muehehehe...

.......................................................................................

kaktedi~

mane de marah2, suke2 je nih...
muehehe... :p

.......................................................................................

sahromnasrudin~

nyanyi lagu BALIK KAMPONG laa besh...
~lalalalala...

.......................................................................................

kak ummi~

kampong di PERAK memang semua besh...nak2 lagi kampong saya lee...

ngeh,ngeh...

.......................................................................................

kak ani~

ha, tau xpe...sape tak sayang kampung tu baik duk hutan je...

muehehehe...

.......................................................................................

tunbegia~

muehehehe...kita tak makan padi, tapi kita makan nasik...

kah,kah,kah...

ahaiii...SALAM...

Nakamura Kazuki said...

ustazah...sabau..sabau ye...jom pekena bandung secawan..baru cool ye..hahaha..wokey pe dekat Teluk Intan ada menara condong Pisa lagi kan...

white rose said...

senpai, tengah sabo lee nih...
muehehehe...

wei, org tgh diet...mane le minum ayo bandung... :p

tu teluk anson...teman kg yg banyak gajah tuh...

~lalalalala...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors