"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, May 6, 2010

ape tu kak mon oii...

salam semua...
yeah, n3 dipagi hari...

semoga dihari khamis ni semuanya ok!!!

xde cerita menarik yang nk dipaparkan...
semalam dengan keberaniannya aku g t.intan tanpa ditemani sesiapa...

naseb baik abah tak cakap ape2...

~hahahaha...

kalo tak mau nye dia mengamuk & secara autonya mahu menemani aku...

biasalah, aku ni anak tak biasa dibebaskan begitu saje...

oke, aku nak g keje...
bye...


~ kreatif sungguh idea pelukis nih ~
terkesan dalam diri



wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
rindu giler nak baca majalah gila- gila...

7 comments:

sahromnasrudin said...

teluk intan dengan tempat awak jauh ke? ada 200km pergi balik??..bahaya anak dara kuar mlm2 tau..la nie kes ragut menjadi2..apapun, hati2 ya..

sI tEDI said...

jgn buat selalu dylla.. ekekekek

white rose said...

sahromnasrudin~

miahahaha...semalam itu menunjukkan ianya adalah siang, bkn waktu malam...eden malam2 xpenah kuo lee...

jauh jugak t.intan tuh, pegi 28km...balik pun 28km jugak...



<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<+++++++++++++>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kak tedi~

ni normal...leh wat lagi...

ngah,ngah,ngah...

yangyuyu said...

agaknya kwn dylla org utara ke, org utara kalau semalam maksudnya mlm td, kelmarin barulah semalam..

hehe..memang tersangatlah kreatif kartun ni..sinis utk gejala maksiat zaman skang..mintak dijauhkan..

white rose said...

kak ummi~

ntah, idak le penah tny dia org mana...hahaha...
lawak lee sy leh xtau dia org mane...

ngah,ngah,ngah...

kartun ni lawak tapi menyindir sungguh!!!

Cikgu ILi said...

Pelik ye Abah bagi pegi sorang-sorang...
Takpe..perjalanan yang direstui insyaallah selamat pegi-balik.

white rose said...

tu la...kalo tak, mau dia org pertama yang nak ikut kesana kemari...

alhamdulillah, selamat pergi n pulang...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors