"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, May 13, 2010

dalam mood ini...

Salam semua...
aku masih dalam mood ni...



walau ape2 pun aku still comei macam ni...
~ngeh, ngeh, ngeh...



sowi ek...
~lalalalala...



~
wHite R
osE ~
''''''''''''''''''''''''''
maafkan aku...aku insan yang lemah...punyai perasaan juga...

9 comments:

Amieynna Amin said...

sabar ye..
kalau marah2..
nanti kurang comel..
hehehe...

blueCITY® said...

salam ros bebeh,
hehheheh...
akak masih dalam mood tengah2 hokey
hmmmmm
cuma cuba gagah2kan juga membelog
kan apa kata kawan2 laks
hukhuk...

ros okay ke dik?

Cikgu ILi said...

Dila..jangan marah-marah..
Jangan bagi org nampak kite ni cmm pemarah atau pemoody..
Nanti laki pun takut nak tackle...
Caiyok!

Kapten said...

comel ker? erk



Latest:Jus Kopi, Power Sekali !!!

sahromnasrudin said...

pujangga ada mengatakan kadang2 kita kne marah utk melepaskan ketegangan..tetapi, layakkah kemarahan itu dilepaskan oleh kita insan yang lemah ini? layangkan minda kita huhuhhuh

white rose said...

Amieynna Amin~

muehehe...
sabar mesti ada...
marah pun mesti ada jugak...

tapi yg paling penting,
COMEL TETAP & MESTI ADE...

miahahaha...

<<<<<<<<<<<<<<<<(^-^)>>>>>>>>>>>>>>

kakbiru~

salam kakbiru ku cyg...
xpe kak, slow2 laa mood tuh...
jgn paksa2 diri ok...

sy xkesah akak singgah ke x ke sini,
janji akak xlupekan sy dh la...
huhuhu...

mood dh ok...kejap je nih...

<<<<<<<<<<<<<<<<(^^,)>>>>>>>>>>>>>>

kak ili,
yeke???

hurk...

hahaha...

<<<<<<<<<<<<<<<<(^0^)>>>>>>>>>>>>>>

kapt,

jeles...
yo, kapt jeles...
hahaha...

<<<<<<<<<<<<<<<<(T_T)>>>>>>>>>>>>>>

sahromnasrudin,

kita ni hamba Allah juga...
kita ni lemah...sikap pemarah tu mesti ada walaupun sedikit...
jdinya kena bersesuaian laa nk lepaskan kemarahan tu...

Yasminhamid said...

mood saya dah okey lepas kena observe dek nazir semalam..

a.z.n.e.e said...

ish,.. geramnye dgn si boo nih!

white rose said...

kakmin,

ha??? yeke...
mesti gementar ek kena observe...
alahai...

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<(@@,)>>>>>>>>>>>>>>>>>

kak jony,

hahaha...
sy ingtkan akak geram kat sy ni...
sy pun ade gak mcm boo nih...
hahaha...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors