"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, May 12, 2010

Gelora Di Hati ku...

salam semua...

aku merasa gelora melanda smula dihatiku...

adey, malam ni start cite GELORA DIHATI SARA 2...
jam 9.30 malam...
abah aku tengok badminton laa plak...

sape tak sokong negara sendiri...
aku pun tengok gak badminton...

tapi hatiku bergelora nak tengok cite ni...
adei...

takkan laaa semata2 nak tengok cite sendiri, kena beli tv lain pulak...

aish...


Ku ternanti-nanti Sambungannya



~
wHite R
osE ~
''''''''''''''''''''''''''
gelora dihati makin membuak2...apakan daya...

8 comments:

blueCITY® said...

salam ros buchuk
mmg akak tgh gelora gak ni
tapi akak tgk badminton lah ya
ekekkeek...
tadi tetap tgk citer korea
huhuhu..
sori lama x singgah semua blog pun
hukhuk...
mmg tengah prob sikit a yang
jgn kecik ati taw
huwaaaaaaaaaaaa...

jaga diri selalu

white rose said...

salam kak biru macham...
xpe, gelora melanda sekejap je...
sy pun tgk badminton...
korea xtgk pun lagi...
lom hbis donlod...

hati sy mmg kecik...
hahahaha...

akak pun, take care gak...

Kapten said...

ambik sebagai pengajaran
lepas ni kumpul duit beli tv sendiri
hehe



Latest:Piala Thomas: Strategi Yang Menjadi

white rose said...

ape kata kapt yg belikan...
lagi bgus...

miahahaha...

sahromnasrudin said...

suka dengar lagu search.."gelora cintaku'..search tetap hebat dan rock 4ever..:-)

white rose said...

yelah tuh pakcik wei...

Cikgu ILi said...

Beli la tv lain Dila...letak dalam bilik..perghh best.....
Bilikku rumahku.

white rose said...

xmo la...nti nmpk sngt laa nk menyindiri kan family...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors