"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, May 14, 2010

melepak bersama si baju merah...

salam semua...
selamat malam...

semalam aku demam + batuk + selsema + pening...
lengkap dalam 1 pakej...

~hahaha...

alhamdulillah, arini dah ok sikit...
jangan risau, aku dah makan ubat pun...

walaubagaimanapun,
ptg tadi sempat lagi aku menemani kakak aku ke manjung...
kesian dia, xde sape nak temankan...

so, lps ke manjung, ktorang trus ke lumut tuk menikmati panorama ditepi pantai...
aku, anakbuah aku no. 8 & kakak aku...


~ si baju merah ni chebok nak naik buai ~


seronok sangat sebab dah lama aku tak jumpe laut...
last jumpe masa g PD...
oh, laut...aku rindu padamu...


~ posing dengan si baju merah ~
look, pucat muka tu...yes, masih demam...haha


pastu...kitaorang order ni...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
~ ABC special RM3.00 ~
nyyyuuummmmyyy...haha...



~
wHite R
osE ~
''''''''''''''''''''''''''
esok ade gotong- royong disek...alahai...

6 comments:

Yasminhamid said...

sedapnya ABC...

Kunang-Kunang said...

Salam White Rose,

Bestnya ABC tu dan cutenya sibaju merah tu.

Selamat bergembira.

alfa juliet said...

mesti best ada anak sedara kan...akak masih belum ada...tgk anak sendiri jelah..hehe

Cikgu ILi said...

Laaa kome pegi Lumut ke?
Kitorg pun pegi Lumut gak petang tadik.

blueCITY® said...

ros cayang
apa kabar ya
maaf, akak memang teruk juga la lately dik
banyak benda yg kena fikir dan buat
dah kurang masa berbelog
kalau online pun tak sempat nak blogwalking dan mood hilang ...
kemana? ....

semoga ros cepat sembuh ya
disini, akak ambik kesempatan utk ucapkan selamat hari guru buatmu dik
semoga terus menjadi pendidik yg disayangi dan dihormati...

jaga diri
senyum selalu
jangan makan selalu abc tu
ekekkeke =p

xoxo

blueCITY® said...

ros cayang
apa kabar ya
maaf, akak memang teruk juga la lately dik
banyak benda yg kena fikir dan buat
dah kurang masa berbelog
kalau online pun tak sempat nak blogwalking dan mood hilang ...
kemana? ....

semoga ros cepat sembuh ya
disini, akak ambik kesempatan utk ucapkan selamat hari guru buatmu dik
semoga terus menjadi pendidik yg disayangi dan dihormati...

jaga diri
senyum selalu
jangan makan selalu abc tu
ekekkeke =p

xoxo
salam,

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors