"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Sunday, May 16, 2010

Selamat Hari Guru...

salam semua...
maafkan aku kerana masih belum sempat mngunjungi ruangan korang...
busy sikit minggu ni...

walaupun FB still on9, tapi aku bukan ade pun...
sekadar on9 je...

walaubagaimanapun, arini adalah Hari Guru...
terima kasih diucapkan kepada rakan2 guru yg sudi mnghantar mesej
Selamat Hari Guru kpd aku...



ucapanku buat guru2 yang pernah mengajar aku di SK DATO' SAGOR, SKDSML, MEDI...
"SELAMAT HARI GURU, semoga ALLAH Merahmati & membalas jasa & ilmu yang mereka curahkan kepada aku sehingga kini aku telah berjaya...

tak lupa juga kepada guru2 bekas tempat aku penah mengajar,
di MEDI, KAFA, SK PULAU TIGA KIRI & SK SELAT PULAU...

tempat aku mengajar sekarang di SK TANJONG BIDARA...


kepada semua insan yang bergelar guru,

SELAMAT HARI GURU...

"GURU PEMBINA NEGARA BANGSA"...


~
wHite R
osE ~
''''''''''''''''''''''''''
esok ade sambutan hari guru peringkat sekolah...
ade makan2 free...makan nasi minyak tu...hahaha...

10 comments:

blueCITY® said...

ros,

tahu la akak bukan guru
hukhuk...












tak layak ku rasa
huwaaaaaaaaaaa...













zzzzzz....

sahromnasrudin said...

selamat hari guru utk awk..dah amek kad yang kad blog sy tempoh hari..kad hari guru tau

Amieynna Amin said...

selamat hari guru untuk anda juga..

white rose said...

kakbiru~

ish, ish...dia nih...

bkn cikgu pun xpe laa...

akak dlu pun blajar dri seorng cikgu gak...

tu duk aja org wat nuffnang pun
"cikgu" gak...

~miahaha...

white rose said...

sahromnasrudin~

tq...nti sy amik ek...
tq tau...

white rose said...

amieyyna~

tq...xde hadiah ke nk bgi???

~hahaha...

blueCITY® said...

ros mucyuk,
akak pernah jadi cikgu giatmara gak
ekekekk
dah lama
walau setakat 2tahun sajork
pernah dipanggil cikgu juga
kuikui...

sila2 ucapkan ku selamat hari guru juga
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
=p
maaf akak mmg tengah x betul ni
masih sakit jiwa
hoho

white rose said...

ha, org dh ucap pun...
tengok gaya akak pun mcm penah jdi cikgu...

xpe kak...
angin ok ke xok,
janji akak jgn lupe solat, makan n jaga diri...

nak stabil bukan senang...
kena amik masa...
tapi jgn smpai membazir masa tau..

nti pakai jam wane biru ye...
selipar dah ade...

Cikgu ILi said...

Selamat HAri Guru Ya Ustazah...
Kenyang betul makan td sampai pening.

white rose said...

u 2...
terlebey kenyang yg terlampau2 nih...
gara2 ciktapa la ni...

sampai malam kekenyangannye...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors