"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Tuesday, June 15, 2010

KUSHI KUSHI AMMA...

salam semua...
sehat2 ke?

tengah keje ye...
BAGUS!!!...

anda pekerja yang rajin...

aku???
~lalalalalalala...

semalam aku berjalan2 dalam FB org lain...
ramai betul menggunakan kesempatan FB ni tuk berniaga macam2 jenis...
dari atas kepala hingga ke hujung kaki, semua ada...

termasuklaah sejenis perniagaan ni yang dinamakan KUSHI...
ko tau ape itu KUSHI???

KUSHI ialah sejenis jenama kain meter...
kain untuk dibikin baju kurung....

mula2 aku dah tergelak dengan nama KUSHI nih...
then bila tengok jenis kainnye baru aku faham kenapa dinamakan KUSHI...

korang tengok laaa ye...
aku NO KOMEN...





~
wHite R
osE ~
''''''''''''''''''''''''''
lepas ni aku nak buat kain jenis TORA- TORA & DORA- DORA...
ngeh,ngeh,ngeh...


3 comments:

sI tEDI said...

kenap ala2 industan?

sahromnasrudin said...

buat la kain uzumaki naruto hehehhehe..gerenti malatop punya....

Cikgu ILi said...

Mesti tokei tu minat hindustan punya...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors