"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Sunday, June 13, 2010

rindu, rindu, rindu...

salam semua...
haiiiii..........

wei, rindu sangat dengan korang...

aku dh ade semangat nak berblog...
TQ kat kawan2 aku yg begitu sporting & mebelesss...

kerana dorang telah memberi semangat kat aku...
termasuk korang semua jugak...
yang tak putus2 datang ke blog aku dan memberikan semangat serta kekuatan tuk aku berblog semula...

arini aku xde nak cerita sangat, cume rasa excited nak berblog semula...

ni gambau terbaru aku selepas alergik yang aku alami sebelum nih...
ALHAMDULILLAH, syukur segala usaha menghasilkan kejayaan...

sok aku akan datang ke blog korang ye...
ape agaknya yang korang bebel2kan tu ye...

sabau den sabau...

~ kerinduan buat korang semua... ~
yeeeehaaaaaa...

* gambau dipelamin wedding kawan ku pitt & ros...



~
wHite R
osE ~
''''''''''''''''''''''''''
minggu yang padat dengan wedding kawan2...
tahniah semua pengantin baru...
sok 1 rejab...jom puasa...

10 comments:

Amieynna Amin said...

gembira nya saya..
kawan sy sudah kembali..
kembali menulis..
miss u laa..
cantik tudung syria awak..

white rose said...

yeehaaa...
TQ ye sbb always sokong sy...
sy pun rindu awak jugak...
hehehe...

syg, 2 bukan tdung syria la...
tu shawl dipadankan dgn anak tudung nara 2 lapis...
color hitam + pink + shawl biru...

Abd Razak said...

Salam..

Moga sihat hendaknya..

Selamat kembali menulis..:)

sahromnasrudin said...

selamat kembali berblog...komen ustazah yg panjang2 tue yg buat ustazah nie lain dr yg lain..keep it up ya..jgn benti blogging tau :-)

Nakamura Kazuki said...

ustazah..yess i miss ur entry like crazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...welcome back ustazah.............ambe menantikan entryyyyyyyy yang hot2 drps usytazah..jangan merajuk lagi ye..nanti ambe jual dekat africa selatannnnnnnnnnnnnnn....hahahaha

yangyuyu said...

ya ustazah..keep blogging

Cikgu ILi said...

Kekekekke...dah agak dah..mesti kejap je merajuknya....

Anonymous said...

Salam White Rose,

Alhamdulillah jengok kembali.

Semoga white rose sihat dan gembira selalu

CITY® said...

salam ros sayang
alhamdulillah, ros dah kembali
hehehhe..
selamat kembali dan keluarkan semua idea tuh ya
cantik gambau, saya yg ambik
hehehheh...
cantik anak tudung syria tuh
akak beli pakai sekali jer
entah, cam x sesuai jer dgn muka
ekekekek...

ps:
akak masih ada prob lagi
n3 tak update la
ntah
malas
malas
x mood g
hehheheh
family prob
dan blablabla
heheheh

jaga diri ya

ummu said...

salam Rose
welcome Rose
minggu lepas pun kawan sekolah akak yang sebaya dengan akak bertemu jodoh. Alhamdulillah akak syukur sangat padaNya.

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...


~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~