"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Sunday, June 20, 2010

SELAMAT HARI BAPA...

Salam semua...
selamat malam...

hujung minggu yang penat & dipenuhi dengan jemputan majlis perkahwinan...
ape2 pun ia tetap tidak menjejaskan apa yg berlaku pada hari ini...

HARI BAPA...

SELAMAT HARI BAPA KEPADA AYAHANDAKU
ARSHAD BIN ABDUL GHAFFAR...

we love u ABAH...
semoga kasih sayang & pengorbanan ABAH diberkati ALLAH...
semoga ALLAH lindungi & rahmati ABAH didunia & diakhirat...
amin...

SELAMAT HARI BAPA juga kepada para blogger yang sudah bergelar bapa...
dan kepada bapa- bapa diseluruh dunia...

~ abah kata pahit...kek ni full coklat ~

~ ade sedikit sedey sebab anak2nya yang lain xbalik ~
OH, ABAHKU SAYANG...



~
wHite R
osE ~
''''''''''''''''''''''''''
besok aku jalan2 ke rumah korang ye...
sok dah sekolah...yeeehaaaa...

10 comments:

Abd Razak said...

Salam..

Bila ayah masih hidup jangan sia-siakan kesempatan untuk membuat hatinya gembira. Bila ayah telah tiada, jangan putuskan tali silaturahmi yang telah dirintisnya dan doakanlah agar Allah selalu menjaganya dengan sebaik-baiknya.

Kunang-Kunang said...

Salam White Rose,

Semoga Dylla berbahagia di samping abah yang dikasihi.

sahromnasrudin said...

buatlah amal selagi bapa masih ada ya..

Yasminhamid said...

tak sempat nak celebrate ngan abah,sebab dah di kl..semapt call dan wish jer..

blueCITY® said...

salam ros cayang

uhuk uhuk
aka tak pernah raikan hari bapa ke ibu ke, betul
tapi adik beradik lain ada yg raikan dan akak okay jerk
aka sorang yg kerja di kl ni
akak cuma mampu sediakan apa yg perlu , layak dan patut buat mereka.
akak tahu mereka tahu apa yg akak dah buat utk mereka walau bukan dengan ucapan dan raikan...

teruk tak akak
ehehhe

=p

white rose said...

EN. ABD RAZAK~

salam kembali...

insya'Allah, tak dipersia2kan kedua2nya walau macamana pun...
syurgaku pada mereka...

white rose said...

salam kak ani,

insya'Allah, mudah2an ye k.ani...
terima kasih...

white rose said...

pokcik sahromnasrudin~

insya'Allah,mudah2an...
amin...

white rose said...

kak min~

xpe2...janji ade ucapan...
ayah kak min tau anaknya ingat kat dia...

white rose said...

salam kembali kak biru~

2 bkn truk la kak...
akak xsmpat, akak bkn ade dpn dorang...
janji akak ingat & ucapkan kpd mereka...

sy pun laaaa ni bru buat bila dh bekerja...
dlu2 xreti nak wat mende2 ni...

insya'ALLAH, mudah2an akak teruskan berbakti kpd mereka ye...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors