"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, June 17, 2010

mahu berlaku adil

salam semua...
ayyoo...

aku nak mintak maaf kepada sesiapa yang tag aku...
aku tak dapat nak jawab sebarang tag yang ada...

terima kasih diucapkan kerana anda yang mengetag aku...
kerana begitu mengingati aku...

aku mahu berlaku adil...
bila aku tak jawab salah satunya, maknanya aku tak jawab yang lain...

sebab dah terlalu lama,
menyukarkan aku tuk menyelongkar tag yang ada kat blog korang...

so, keputusannya jika ada tag sebelum2 ni, aku mahu berlaku adil
dengan cara aku tak jawab 1 pun...
ok???
ADIL kan???

jujur ni...aku tak jawab...
jangan marah ye...
aku sayang korang...

muuuuaaaahhhhh3x...
hehehe...

~ pic of the day's ~

~ bersama GEUM JAN DI di cameron ~
percaye ke ni GEUM JAN DI??? hahaha...anakbuah aku laa (lysa)

*geum jan di (watak heroin dlm korea drama BOY'S OVER FLOWER)


~
wHite R
osE ~
''''''''''''''''''''''''''
rindu nak makan nasi dagang...harap2 pasar malam sok adela abang yang jual nasi dagang tu ye...

5 comments:

ummu said...

Salam Rose
OK,adil sangat lah tu.
semoga Rose sihat selalu..

Cikgu ILi said...

Okey Dila.....takkan kutag dirimu lagi...
Sebenarnya Kak Ili pun malas gak nak layan tag..nak terima award pun malas..

blueCITY® said...

salam...

huhu sihat ke
akak kat opis kejab ni
siapkan apa yg patut utk isnin ni
modem masih prob
so, x leh mentenet dari rumah

betul,
akak pun ada tak jawab taq la
mesti ada yg kecil hati ke
adehhhhhhh la
dulu time rajin, leh ar jawab
la ni, mcm2 prob la
tenet prob, modem prob,
gihun prob, hahahhaha...

jom g deting kat genting nak
teringin sangat
lalalal

blueCITY® said...

ros ni kan
suka kata akak itu ini taw bila akak jiwang2 sikit
haaaaaaaaaaaaaaaa...

=p

Amieynna Amin said...

tak pe kak..
saya halalkan semua tag yang pernah dtujukan untuk akak..
hehe..
no hal punye..
tiada paksaan pun..

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors