"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, July 23, 2010

doakan kami menang...

salam semua...
ketika ni mungkin aku sudah berada di ipoh...
berjuang tuk membolot juara Bola Tampar...

wah,wah...tang ni semangat betul aku...
tang lain senyap bagai...
hahahaha...

ape2 pun jika aku berkesempatan, aku jalan2 ke rumah korang tu ye...
harap2 semuanya berjalan lancar...

insya'Allah, amin...


~ sebahagian dari team bola tampo ~


~ ramai betul kawan2 bujang sekarang ni...yeeeeehaaaaa...!!!
Myspace text generator

8 comments:

Amieynna Amin said...

salam dylla..
all d best k..
tampar betul2..
jgn silap tampar lak...
hehe...

=)

white rose said...

salam amiey...
insya'Allah, syukran ya...

sahromnasrudin said...

salam ustazah..jgn luper somosop berputar ye...hehehe..
p/s: lupe plak itu kartun pe...tp mmg kartun klasik kan citer pasal bolatampar

Nia said...

uiii...fewit!!
chaiyok! chaiyok!
dah macam wakil malaysia dah nih!

Kunang-Kunang said...

Salam White Ros,

Selamat berjaya.

Cikgu ILi said...

Dylla,
See..ramai lagai yang lagi berumur tapi tak kawin lagi.
U're not alone now..jadi..jangan runsing2 dah.

blueCITY® said...

salam ros,

makin cumel ya, uhuh.. cute

akak doakan tim ros juara hokey
caiyok caiyok!!!!

semoga sentiasa bahagia okay
amin

blueCITY® said...

menang tak?
heheheh

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors