"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, July 28, 2010

maaf yaa tawan2...

Salam semua...
maaf yaaa tawan2...
aku busy sikit dalam minggu ni...

tak sempat pun nak cerita kisah team bola tampo aku ni...
walaupun kalah, tapi bukan kalah mati...

kami berjaya jugak menang 1 perlawanan...
menang dgn team manjung lak tuh...

tiap2 tahun xpernah menang dgn dorang...
kali ni leh menang...
alhamdulillah...
berkat doa korang semua...

walaubagaimanapun, kami kena menang 2 dari 3 perlawanan tuk masuk separuh akhir...
kami kalah dengan team hilir perak...
team dorang berlatih dah 3 bulan...
kami berlatih 4 hari je...

mane nak lawan...
hahahahaha...

xpe2, tahun depan ade lagi...
yang bestnye, team kami ni bersatu padu...
aku hapi bersama dorang...dorang ni semuanye sporting...
kaki lawak2 belaka...
jam 2 pagi pun masih ade "usrah"...
hahaha....

besttt...hilang stress...
ha? aku stress ke?

dah...kalo sempat aku pi singgah umah korang ye...
sediakan kopi, nasi dagang ke, nasi ayam ke...
laapaaarr ni....

~ muka suke + penat sebab dah menang dengan manjung ~



~ baru balik dari cameron highands dgn kanak2 ribena ~Myspace text generator

6 comments:

Yasminhamid said...

meh la umah akak...ada sosej gulung tu.. hihihi..

white rose said...

cheh...xde maknenye...

Nur said...

salam salam

wahhh.. tahniah menang 2 pun ok.
next time training 4 bulan k. =)
baru power..

bola tampar is my fav sport.. kalau main kat tepi pantai..fulamakk bagi ini orang.. championnn beb.. uhuhu

K I R I M A R U~ said...

geng manjung cakap akak menang naseb je tuh.... diorg cakap bukan saye...lalala =)

alfa juliet said...

umah akak ada daging goreng kunyit..hehehehe..

blueCITY® said...

salam,

wahhhhhhhh ustazah posing maut ya
ekekekkek...

biar kalah janji menang kan
hehehheh

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors