"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, July 30, 2010

cameron with my kanak2 ribena...

salam semua...
baru2 ni aku g cameron...
ofcos laa dgn kanak2 ribena...
27 julai2010...

so, jom layan gambar2 yang menarik dibawah...




~ keletihan...hujan...sejuk...mau tido...~
Myspace text generator

13 comments:

blueCITY® said...

salam ,

waaaaaaaaaaaa, kamu buat ku jeles
dah lama ku berangan2 nak g sini
tapi sampai kesudahm tak kesampaian
huwaaaaaaaaaaaaa...


jom g sama2 nak?
lalallala

semoga ustazah sihat dan happy sokmo ya

sahromnasrudin said...

salam..besarnya gambar..tahniah cikgu selalu bawak kanak2 ribena berjalan2 :-)

white rose said...

salam kak biru~

laaa yeke...
jom laaaa, kta tido dsana...
besh wooo...
sjuk je...pagi2 malas nak bangun...
hahahahaha...

smoga cikbiru sehat2 slalu jugak ye

white rose said...

pokcik sahrom...

gambau besau pueh tengoknye...
selalu jalan mende, ni baru 1st time dalam tahun 2010...
hahahahaha...

yangyuyu said...

eh dylla, ada bakat fotografer la, ni guna kamera apa...like the colors, nice capture and angle

Yasminhamid said...

ermmm.. bestnya jenjalan... memang dah lama teringin nak jalan2 ke cameron. last sekali ke sana tahun 2000. plannya nak bawa Adam bila dia dah sihat...

Nur said...

salam white rose

lamanya tak ke Cameron Highland
If im not mistaken, last ive been there around year 1987.. lama tuh

really love n wonderful place for relaxing n c'fort.. enjoyed..

K I R I M A R U~ said...

Huiyo bestnye g cameroon.....
mst tenangkan....

uiks da jadi pothographer da skang...
nnt nk tempah utk majlis akad nikah boley?

hehehehe......

Anna said...

wah bestnye g cameron... ana penah pg time sekolah rendah je dulu.. dah lame gler dah.. mesti dah byk perubahan kat sane kan..

:)

rindunye kat dilla.. bila la nak jumpe kan.. alamatnye kena tggu jemputan lah ni.. :)

white rose said...

kak umi,

camera murah je kak...
SANYO...hahaha...
mmg xde dlm pasaran sngt...

kah,kah,kah...
len la mcm akak...DSLR...
canggih...

white rose said...

kak min & kak nur,

lama btul akak tak kesana ye...
thn ni je dah 2 kali sy naik cameron...

xde ape yg besh pun...
cuma jagung mutiasa @ strawberi je yg besh...
hahaha...

white rose said...

kirimaru~

ang baru tau ka?
bole2 je...akak suke

white rose said...

nana~

mmg bnyk dh brubah...
dah bertambah2 gerai & kdai disekeliling jalan...

naik dari ipoh lagi senang...

nurul pun rindu dgn nana...
nak tggu jemputan ntah bila laa nana ooii...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors