"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Sunday, August 1, 2010

alhamdulillah, selesai jua...

salam semua...
ahai...
kepenatan teramatnye...
pagi tadi selepas subuh umah aku ade kenduri doa selamat
dan kenduri sambut puasa...

alhamdulillah semuanya berjalan lancar...
menu2nye pulut, rendang ayam, tumis ikan bilis, roti canai & mee goreng...
sempoi jer...
alhamdulillah semua habis...

hanya aku, mak & abah je yg uruskan semua ni...
maklum laaa xde sape kat umah ni...

minggu ni plak aku ke KL...
akak aku plak nak buat kenduri naik buai...
naik buai anak buah aku no 11...aleesya Qaisara...

sebelum nak pose ni banyak mende nak kena dipersiapkan...
nti dah pose xlarat nak buat...
so, bersedia laa dari sekarang...ade seminggu je lagi nak pose...

~ haruman bunga yg segar itu memberikan kesegaran minda & hatiku ~



~ sok dah sekolah semula...kejapnye cuti...huuuwaaaaa...
Myspace text generator

6 comments:

Nia said...

uii, nak posa dah...harap dpt puasa dgn baik thn ni..hehe

Entri Terkini: Apsal Aku Main Benda Ni?..Hisyk!

white rose said...

tu la kak...
dah dekat nak pose ni...
ahaaaii...

Abd Razak said...

Salam...

Moga awak sihat hendaknya..

Semuanya tak sabar nak tunggu ramadhan tiba...

sahromnasrudin said...

salam...semoga Ramadhan ini kan melimpahi rahmat utk ustazah sekeluarga

blueCITY® said...

salam,

wahhhhhhhhh ustazah ros, posing maut dgn munger ros ya, hehehhe...
naik buai tuh apa? majlis cukur jambul erk?

semoga kita sempat berjumpa lagi diramadhan tahun ini. insyaAllah...

K I R I M A R U~ said...

x ajak kiter pon.... =(

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors