"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Sunday, August 1, 2010

tiada terkata...

salam semua...
tak tahu apa yg aku mahu katakan...
hanya Allah Maha Mengetahui...

ketika aku menontonnya, tergamam...
hanya terlintas ASTAGHFIRULLAH AL'AZIM...
ALLAHU AKBAR!!!




terima kasih farha kerana share dgn akak...


~ balasan Allah bila2 masa saja...sentiasalah kita beringat kpdNYA...~
Myspace text generator

5 comments:

blueCITY® said...

salam ros buchuk,
hehehehe...

akak dah tengok vc ni kat ibnuyaacob.com.

Allah maha besar, takbir!!!!

sahromnasrudin said...

salam...dh pernah tgk video nie..inilah balasan Allah...

alfa juliet said...

is it true? tak pernah tgk dlm berita

Nakamura Kazuki said...

uztazah..ambe tak bleh tengok kat opis..nanti malam ..ambe layan ye video clip u...kekeke

Nia said...

isk,...saya ada tengok tu,...seram. kuasa Allah, tak terbayang oleh kita.

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors