"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Tuesday, August 3, 2010

pernah tengok sayur sebesar ini?

salam semua...
selamat dikejauhan malam...
malam2 yg sunyi dan sepi...

eeeiii...sunyi ke?
walhal time ni korang2 tgh berFB...
termasuk la aku...
hahahahaha...

kan aku baru je cameron...
aku terpegun dengan sejenis sayur ni...
sangat berat & besar...

korang penah tengok ke?
timun air ni ditanam di MARDI, cameron highlands...
tempat lain aku xtau ade ke tak...

~ timun air ~



~ minggu ni aku rajin iron baju sampai jumaat...hahahahaha~
Myspace text generator

7 comments:

sahromnasrudin said...

wah..besarnya...takut la..tp puas tue kalau makan hahahahaha

yangyuyu said...

besarnya..:)

white rose said...

ei...pokcik ni...
gelak gatai...

hahahahaha...

white rose said...

kak umi, ni sayur stok sebulan...
hahahaha...

Amieynna Amin said...

wow.. besar tu..
saya suka minum air timun tu...

rajin nye iron baju awal2..

blueCITY® said...

salam,

timun air? mmg dia tulis nama tuh ke?
org terengganu panggil labu air. labu air ada 2 jenis, 1 bulat an panjang. so yg ni labu air panjang lah. masak air sedap. tumbuk bawang merah, lada hitam. masukkan sekali isi ikan panggang/rebus tumbuk.
best, nyum nyum..

akak ada karnival islam di qiblat walk putrajaya. jom lah jumpa kat sana. best
heheheh

K I R I M A R U~ said...

besar gilak . . mst sedap ni.. xpnh try pon

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors