"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, July 8, 2010

kesian my hubby...huuwaaaaaa... :(

salam semua...
aku busy sikit...

terima kasih di atas kunjungan setia korang ek...
semalam aku tak dapat on9 sebab my lappy demam...

laaa ni my lappy mahu berjumpa doktor...
almaklum laaa dah mula sakit2...

ni rezki aku dapat on9 jugak...
naseb ade kakak aku datang dengan lappy dia...

doa2kan my lappy sehat2 lepas ni ye...

i miss u my lappy...
muuuaaahhh...

~
wHite R
osE ~
''''''''''''''''''''''''''
sedang survey netbook...~lalalalala...

7 comments:

Abd Razak said...

Salam...

Moga sihat hendaknya walaupun lappy takder..

kirimaru said...

salam ziarah... lappy ada kat ospital mana? nk p melawat

kirimaru said...

salam ziarah... lappy ada kat ospital mana? nk p melawat

Nia said...

blogger dan laptop, mcm mat despatch dan motornya kot..hehe

sahromnasrudin said...

cikgu, amikla pakej 1 malaysia streamyx rm 38 + netbook percuma tue,,,hubungi TM yg berhampiran

Yasminhamid said...

asalkan tuan dia sihat ok la tu...

alfa juliet said...

cepat2 lah lppy tu sihat supaya ko bleh tulis blog semula kan kan

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors