"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Tuesday, August 24, 2010

saya mahu yang ini!!!

Salam semua...
selamat pagi MALAYSIA...
pose tak?

sejak akhir2 ni minat aku nak mengambil gambo makin menjadi2...
pastu siap edit2 lagi tu...
masalahnya kamera yg aku gunakan skrg ni baterinye dah tak tahan lama...

dah terlampau menggunakkan sangat...
tapi xkesah pun asalkan dia masih berfungsi dengan sebaiknya...

aku beli kamera tu pada ujung tahun 2007...
lama dah tu...

usaha la nak beli yang baru...
ade sape2 nak derma & buat sumbangan?
yeeeehaaaaaaa...

 ~ ade jual tak kat kedai yang macam ni? bateri tahan lama ni ~


~ semalam dengar ceramah, kalo mengaji Al- Quran tu jangan pikir nak cepat khatam je... ~
Myspace text generator

8 comments:

Amieynna Amin said...

adik sy dah merengek2 suh belikan dslr.. huh.. kalau seringgit dpt 3 dah lama sy belikan.. hehe..

kalau pakai kamera tu.. 3 tahun 3 ari xyah cas..
nak angkat kena pakai kren..
hehehe

pasal khatam alquran tu.. mmg sy pun pernah dgr.. sbb kalau pk nak khaatam je.. baca dengan kelajuan yg tinggi.. habis semua hukum langgar je..
biarlah besederhana..

ana said...

klu kamera ni...kena ada album gergasi la plak. hehehe

blueCITY® said...

salam,


wahwahwah, tak baik tuduh kita tak poser taw, pitnah pitnah huhu..
=p
alhamdulillah, semoga ibadah kita diterima, amin.

uhuh besonya kamera sebeso tuan dia ke? ekkekek... sabo2, bulan2 poser ini kenalah diet kan kan..

huhu

sahromnasrudin said...

salam..kalau kamera cenggini, kedai gambarnya pun kne la besar punya..klu tak nak cuci lagu mana? heheheheh

Nia said...

uikkk,..besornya kamera. larat ke nak bawak tu? hehe..

Yasminhamid said...

kamera akak pun dah lama rosak... tgh plan nak beli baru.. phone pulak hilang... sekarang ni kena dahulukan phone dulu la nampak gayanya

white rose said...

mina ~ ko beli je dlsr modelnye tuh...susah2 bagi je dia gambo dslr...hahaha...pueh hati dia...

kak ana ~kena pegi kedai gergasi le jugak...hahaha

kak biru ~ salam kak muchuk...yeke pose? hahahaha...ape2 je kepunyaan tuan mesti ikut saiz tuannye...bru laa padan...hahaha...

pokcik sahrom ~ salam.nak amik gambo yang beso2 je...pokcik kecik2 tak payah, rugi kodak je...hahaha...

kak nia ~ kena laa dengan tuannye...haha...

kak min ~ kena beli cepat sebelum raya ni kak...

Nur said...

salam WhiteRose
Terperanzat..
besarnya... ada jual blh beli =)

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors