"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, August 25, 2010

apa sudah jadi?

salam semua...
selamat pagi Malaysia...

semalam GB bagi kad raya....
korang nak kad raya tak?
kalo nak, sila sertakan alamat ke email aku... nufaa84@yahoo.com.my...

insya'Allah, aku akan poskan jika berkesempatan ye...

~ habis laa kalau macam ni ~


~ arini gaji...yippi... jom soooppiinggg...~
Myspace text generator

7 comments:

sahromnasrudin said...

salam..hahahah..lawak la kartun tue..cayok lah ustazah..suka sy tgk kartun tue..paling best sekali.." bang, jom teman pi toilet sekali" huhuhuhuh

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

wakaka wakaka ...apa macam bagus tak menteri..nanti cikgu dan cikgi boleh berpolitik ubah la semua ni

Nia said...

ok what kahwin awal? hihihi..

fndrocka said...

bagus...nanti ada kelas mengandung dan mengasuh anak

ana said...

hahahaha...pening2. klu dua arahan berbeza, nak ikut laki ke ikut suami... :P

alfa juliet said...

adehh segan plak nak bagi address..haha

K I R I M A R U~ said...

nice hehehehe~~~~ haish..

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors