"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, September 8, 2010

Nak salam tapi tangan tak sampai...

Salam semua...
kebanyakkannya arini ramai dah balik kampung...]
ade jugak yang sok keje lagi...
keje bebaik ye kak ana...
weeeeeeeeeee...

aku je xde semangat nak balik kampung?
macamana nak ade semangat tu ye?
agaknya aku kena gi KL dulu, duk 2/ 3 hari dsana,
pastu balik kampung dengan kakak aku...
bagus tak idea tu?
hahahaha...

jangan layan meraban aku ni...
jom laaa kita bermaaf- maafan...
andai ada salah & silap ampun kan laaa daku ni...
andai terguris ke tergiris ke, bawak2 laaa bersaboo...
aku ni memang macam ni...
nama je ustazah, tapi ade jugak salah & silapnye...
kan,kan,kan...
jadinya aku dah maaf2kan korang semua...
datang raya ke umah aku, aku bagi duit raya 10$...
hahahaha...




~ dah buat 4 jenis kuih...malam ni buat lagi...rajinnyee aku...weeeeeeee ~

4 comments:

ana said...

akan ku keje dgn baik wpun hati dh kat kg...huwaaaaaaaa

Abd Razak said...

Salam Ustazah..

Dengan segala kerendahan hati..

Izinkan saya memohon maaf atas silap dan salah..

Atas segala kata bicara yang kurang berkenan di hati..

Moga tiada tersisa khilaf dosa...

Nur Misnan said...

salam BRP
Salam Lebaran dihulur tangan
mohn ke maafan jika ada kesilapan
hati berbisik nak tanya soalan
ketupan rendang dah ke di pos kan?

huhuhuhu... gurau berhari raya
kalau raya hari khamis, meletup
dapur.. Salam Lebaran =)

qaseh mas said...

Salam White Rose
akak pun takde semangat nak balik kampung
bukanlah disebabkan tahun ni turn beraya dgn family suami tapi sejak 5 tahun ni,memang akak rasa cam tu.
apapun moga sinar matahari terus menyinari kita kan,Rose?
salam aidilfitri dan maaf tau atas segalanya.

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors