"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Monday, September 6, 2010

Tak sukeee bila menyudahkan keje orang...

Salam semua...
pagi isnin...kelmarin ade orang mintak aku wakilkan dia mesyuarat...
aku redha...

aku g laa arini...
seawalnya bersiap2 macam nak pegi sekolah...
sejak bercuti ni, dah malas nak bersiap2 nak keluar...
hahahaha...

bolee blah...baru cuti 2 hari dah berlagak...
sila muntah pink sekarang...
hahaha...

sesampai je, aku blurr...
rupenya hanya aku & beberapa orang je kena hadir...
tapi sampai laaa ni xde sape kecuali aku sorang je...
pastu kena siapkan data yang aku langsung tak tau ape mendenya...
haaaissssh...

kuran pahale pose aku ni...
hahahaha...
~ semangat merdeka sama tak dengan semangat nak raya??? ~

~ macam xde rasa nak raya pun ~

5 comments:

sahromnasrudin said...

salam..ustzah dh stat cuti kan?? kne pi miting gak ke???

white rose said...

salam pokcik...dah start cuti, tapi macam tak cuti...haha...
rabu ade class plak...

ana said...

wah..bestnyer cuti awal..kak ana khamis pun keje lagi.

sahromnasrudin said...

salam..sila ambil kad raya di entri terbaru sy

white rose said...

kak ana ~ cuti awal pun kena ot...huwa...

pokcik ~ salam...nanti sy amik ye...syukran...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors