"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, September 24, 2010

tak puas makan...

Salam semua...
hahahaha...

tajuk n3 bole bawak penyakit kat korang...
xpe2, aku ade doktor bole pulihkan korang...

ni kes hari sabtu baru2 ni...
aku ke sg.buloh, umah kakak aku...ade open house...
kehadiran orang beribu2...
aku dah xlarat nak melayan...

sampaikan menu2 yg besh pada hari itu semuanya aku tak sempat menjamah...
ade sate damansara, ade laksa, bihun sup, lontong, steamboat, kambing panggang, ABC, cendol & macam2 lagi...
menyesalnye aku kerana tak makan semua tu dulu...
hahahahaha...

isnin baru2 ni aku kempunan nak makan sate...
pi pekan selasa, sate tak sedap...
arini aku ke T.intan, makan sate WAK TENI, baru puas...

minggu depan aku nak cari steamboat plak...
jom, u followwwww...

~ amikkan steamboat tuk tetamu...tuk sendiri tak hingat langsung...~
besar2 steamboat ni...dah macam saiz aku je...
ape2 pun aku lagi comei dari steamboat tu...ciss, kes tak sedarkan diri!!!


~ doktor yang bakal merawat penyakit TAK PUAS MAKAN ~
hahahahaha...


~ kejap je dah jumaat...kejap jugak nak habis bulan 9...~

7 comments:

sahromnasrudin said...

salam..steamboat tue kne makan dalam boat ke ustazah??? hehehehe

ana said...

mak aih...besar betul steamboat tu...kenyang seminggu klu makan hehehehe

ahmad humairi said...

salam,

sebut Pekan Selasa...baru teringat mee rebus tu......tak paasan betui...ko rupanya...hisyyyyh

Yasminhamid said...

mak aih... bnayknya menu... sedapnya nampak makanan di tangan..

white rose said...

pokcik sahrom ~ salam...makan dalam bilik pun besh...hahahaha

kak ana ~ ala, nampak je besar, walhal isi kempis je mcm angin...

cikgu humairi ~ salam...hahahaha...
mane nak kenal, sy ni tak suke publisiti...

kak min ~ sedap mmg sedap, sy la tak sedap badan sbb tak dapat makan...

Amieynna Amin said...

besarnye baju doktor tu..
hehehe.. comel..

white rose said...

pi laa pusat sains negara...ang bole pakai baju ape pun...
hahahaha...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors