"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, September 22, 2010

Scandal siri 2...

Salam semua...
alhamdulillah, isu malware di semua blog hampir selesai...
jadinya mari kita terus berSCANDAL...

hahahahaha...
zaaasssssssss...layan jer...

~ wit merah guy...hahahaha ~
ayu nyer akuu...

~ wit kelabu boy...yehaaaaaa...~
abang RELA tu syok sendiri...hahaha


mana 1 yang aku kena pilih sebagai .................. !!!

psssttt...kalo korang perasan, baju aku dengan jejaka2 scandal ni sama colour...
so, wat ever...hahahahaha...

SELAMAT BERPUASA 6...


~ sok anak2 didikku masih dalam mood UPSR...hari terakhir, harap2 mereka tenang menjawab soalan ~

8 comments:

ana said...

walaupun sama tema, manis lg yg baju merah tu...mhuahahahaha(gelak jahat!)

Nur Misnan said...

salam BRP
confirmlah tuh yang merah jadi pilihan
sebab abang rela dah senyum tunjuk gigi..

sahromnasrudin said...

wah!!! sedondon la..mmg RELA sungguh abg Rela tue nak bergambar kan..leh masuk mangga tak????? ( gurau jerk)

Adlina Husaini said...

eh ina vote yg kaler merah!!!

Nia said...

saya vote abang RELA tuh..haha

ko kena cari baju hijau dik!!

white rose said...

kak ana ~ yeke manis??? agak2nye brape tan gule yg ade tu???
hahahahaha...(gelak berhingus)

kak nur ~ salam akak...
kah,kah,kah...abg RELA tu dah tak rela tapi kena paksa rela jugak...

pokcik sahrom ~ eleh, malu2 lak nak bergurau...mcm nampak bini je...hahaha...sy nak cari tema hitam le plak...

kak ina ~ hahahaha...apsal sume suke kaler merah???

kak nia ~ abg RELA tu kan dah wane hijo...hahahaha...

cisss...dasar tamak aku nih...

Amieynna Amin said...

huiyooo..
2 2 hensem tegap tampan..
nak satu..
heheheee

white rose said...

ko jgn curang mina...
sian aizat...sape nak jaga dia nanti...

biar akak je handle dua2 ni...
hahahahaha...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors