"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Sunday, October 31, 2010

CONTEST MORTAR BOARD : "THE BEAUTY IN UGLY"

Salam semua...
aku telah di TAG oleh CIK AMIEYNA...
dia PAKSA aku join contest nih...
tarikh tutupnya sebentar lagi...
so, simple je contest nye...



just upload gambor convo...

~ my convo 2008 ~
IPSAH, SG.PETANI KEDAH...


~ penuh kenangan sebelum, semasa & selepas convo ~
yang meninggalkan kesan adalah selepas convo, aku excident...

15 comments:

E.d.Y said...

thanks k sudi join contest ni..tunggu keputusannya nnt..good luck..;)

white rose said...

ok...

ana said...

anak sape la yg segak tu berbaju konvo...hikhikhik

Abd Razak said...

Salam...

Ingin nak tahu pemenangnya kelak..

therosputih said...

ai pun eksiden pas konvo....hukhuk...

butterflyana said...

Good Luck! :)

sahromnasrudin said...

salam ziarah..tahniah!! awak dah kurus la..beza betul pic tue huhuhuhuh

Amni said...

good luck kak! =P

Yasminhamid said...

awak pelajar iPSAH?? akak dulu belajar kat situ.. tp zaman MPSAH la..

white rose said...

kak ana ~ SEGAK ek??
hahaha...

ust razak ~ salam kembali...
1st time join contest mcm ni...xtau la sape yg menang...semua hebat2 belaka...

therosputih ~ tu la...kenangan sungguh kan...

butterflyana ~ insya'ALLAH, thanks ye...

pokcik sahrom ~ salam kembali...
kurus dimasa lampau...hahaha...

amni ~ insya'Allah...thanks...

kak min ~ sy dpt dua2 skali...sbelum IPSAH, sy MPSAH juga...masa pertukaran nama tu, sy masih lagi disana...

tukang karut said...

jaga2,nnt buku palsu tu jatuh ats kpala ko...elakkk!!!

white rose said...

ko kan ade...
ko tukang kutip buku2 tu...
hahaha...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

fuhh-fuhh...

menanglah !

white rose said...

ceh...xdenye...

Anonymous said...

I found lots of valuable information in this forum

Greetings to all


[url=http://najgraj.pl]Gry[/url]

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors