"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, October 22, 2010

Jom lawan hidung siapa paling besar...

Salam semua...
jangan stresskan hari2 anda...
jom kita lawan hidung sape paling besau...

PESERTA PERTAMA...
.
.
.
.
.
.
.

~ "abang ayit susah bernafas laa ummi..." ~



PESERTA KEDUA...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

~ minum teh tarik sambil usap2 misai ni besh wooo...~
yeeeeeeeehaaaaaaaaa...!!!

hahahahahaha...
sila gelak guling2...

ade BERANI MAU LAWAN???
sila sertakan penyertaan anda segera...!!!


~ suka lagu ct nurhaliza bertajuk CUBA UNTUK MENGERTI...beshhh... ~

18 comments:

Kunang-Kunang said...

Salam White Rose,

Wah besarnya hidung, pink lagi. Misai melenting pulak tu.

ahmad humairi said...

salam,

ate...udah duduknya kat kampong gajah...idungnye pun beso, panjang macam gajah...mane membuatnye!

Abd Razak said...

Salam...

Wah cute, kalau misai tu hitam lagi hansem...:)

white rose said...

kak ani ~ salam kembali...
hidung & misai pinjam je kak...
wane pink tu i like it...

ckgu humairi ~ salam kembali...
ofkos la semuanye kena beso...ckgu je kecik...hahaha...

ust razak ~ salam kembali...hensem? hakhak...nti sy cat wane hitam ye

ana said...

hahahaha...kelakar la.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

wakakakakaka besar lagi hidung ahmad nisfu

Nur Misnan said...

salam BRP
eeee... seram ler tengok hidung besar mcm tuh
let say kalau real.. confirm
aku lari dulu.. huhuhuhuhu

white rose said...

kak ana ~ nak pakai tak? hahaha...

brutalsolo ~ ahmad nisfu tu pinjam i punya la...tu pasal besar...

kak nur ~ salam kembali...
hahahaha...nanti sy jumpe akak, sy pakai hdung beso nih...hahaha

sahromnasrudin said...

besornya..takut saya..nnti lalat senang masuk..tak pun cicak kobeng hahahahaha

white rose said...

nak pinjam ke?
meh sy bagi pinjam...
kah,kah,kah...

tukang karut said...

fuhh!!jatuh cinta aku ngn idong ko...

white rose said...

ha? ko jatuh cinta dgn aku?

uweeeeekkkk!!!

Amieynna Amin said...

haha.. xberani nak lawan laa walau hidung ku besar jugak..
hehehe...

Nia said...

rasanya peserta kedua tu layak menag tuh..hehe

ummu said...

salam white rose
senyum lebar akak.
hari ni nasib baik tempat akak takde cuti ganti.bolehlah lepak jap kat blog wr tapi ternet ni putus2 je..

Yasminhamid said...

huah huah huah... kelakar.. tak nak la lawan.. sure dah kalah...

Hunny said...

hahaha.. tak ada kerja len kah?

white rose said...

mina ~ akak tau...ko PASTI kalah...hakhak...

kak nia ~ mmg SAH laa no.2 tu menang...sebab dia cutee...oweho!!!

kak ummu ~ salam kembali akak...kami dah ganti 2 mggu lps...

kak min ~ lawan, jangan tak lawan...hakhak...

kak hunny ~ tengah cari keje...hahaha

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors