"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Monday, October 25, 2010

adakalanya macam- macam...

SALAM semua...
selamat bekerja dihari isnin yang ceria...

adakalanya aku macam ni...

~ rasa boring... ~

adakalanya jugak aku macam ni...

~ nak ejek orang yang mengejek aku... ~

kadang2 ade rasa macam ni...

~ berlagak bijak pandai... ~

urm...ade masa2nye macam ni...

~ nak je cucuk2 mulut orang yang mengata aku ~

rasa2nye macam ni pun ade...

~ wat hal sendiri je lagi baik ~

tapi macam ni orang selalu kata kat aku...

~ sentiasa kelihatan tenang je walau ape yang berlaku... ~
eh, YEKE?...aku sendiri tak percaya...

tapi YANG PASTI walaupun macam2 berlaku,
aku atau KAMU, tetap kena macam ni!!!

 ~ berdoa & memohon keampunan kepadaNYA ~
hanya DIA YANG MAHA MENGETAHUI...

cogankata entry ini,
SEPANDAI- PANDAI TUPAI MELOMPAT, AKHIRNYA JATUH KE TANAH JUA...


p/s : kredit pic kepada ADIK ANAS BIN ZAMBREE...

~ aku mimpi keadaan yang memalukan ~

15 comments:

ana said...

hebat tul model cilik tu..kena paksa ngan ustazah jd model ke dik? hehehehe

sahromnasrudin said...

salam..satu shoot dia tinggal..shoot waktu tertidur..mesti adakala awak rasa nak tidur kan??? heheheheh

Amni said...

usatzah jahat! soh orang berlakon...<<<<budak tu mengadu kat aku kak... =P

Nia said...

eh,..tak natural ke ni? hehe..

ahmad humairi said...

salam,

macam-macam ada....kat saluran astro.

Hunny said...

berapa bayar pelakon cilik nih? hahaha...

Yasminhamid said...

pergh.. siapada model lagi... dapat upah ke ni??

Abd Razak said...

Salam...

Ustazah beri pelajar tu bepa utk posing tu erk...

beautiful_rose said...

ustazah bagi markah penuh exam untuk model ini...hikhikhik =p

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam kenal.. (^_^)


ada bayaran tak utk model ensem tu..?

Amieynna Amin said...

wah..
dah gunakan anak murid sebagai model..
hehe..
bagus anak murid tu..
mengikut kata..
hehe

white rose said...

kak an ~ xde paksaan tau...dia sengaja wat aksi macam tu...sy yg paksa diri amik gambo dia...
weeeeee...

pokcik sahrom ~ salam kembali...
part tido tu waktu kelas tak bole ye...wallaweii...

amni ~ xdenye...dorang bukan reti mengadu...yg mengadu tu KO...hahaha

white rose said...

kak nia ~ nak natural apenye? dak2 ni berlakon je...hahaha

ckgu humairi ~ salam kembali...
tapi sy bukan makcik yg berlakon dlm iklan macam2 ada tu ye...hahahaha

hunny ~ free je...hahaha

white rose said...

kak min ~ xdenye upah...kena cubit lagi ade le...

ust razak ~ salam kembali...free je ust...

b_rose ~ xde maknenye nak bagi deme markah free...

white rose said...

kak ina ~ salam kenal kembali...
free off charge je kak...mane bole bagi deme duit, deme budak2 kecik lagi...hahaha...

mina ~ dia buat aksi sendiri laa...akak tak suruh pun tau...

ala kebetulan masa tu akak tengah betulkan kamera akak...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors