"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, October 15, 2010

kami kumpulan PSV...

Salam semua...
maafkan KAMI, maafkan KAMI...

hahaha...

maafkan aku kerana belum sempat mengunjungi rumah2 korang semua...
hari ni aku habis kursus...
petang nanti baru balik umah...

aku tergolong dalam subjek PSV...
tau tak ape PSV???

PSV ialah PENDIDIKAN SENI VISUAL...

sebenarnya aku tak ajar pun PSV, tapi sesaja je nak join kursus ni...
ape2 pun enjoy beb...

makan sedap2...tido lena2...
sampai tak hingat nak balik tengok anak2 & suami...

hahahahaha...

~ KAMI kumpulan PSV yang SUCI ~
hahahaha...

~ menggeletar lutut bila diminta membentangkan hasil kursus ~

15 comments:

ahmad humairi said...

salam,

ngeleto?
dah fitrah manusia gitu.
mane membuatnye.

pasni bagi le kerusus dalaman plak...
...leh makan-makan lagi.

white rose said...

salam kembali...
ate, ngeleto kejap je...dapat mic, trus hilang...
hahahaha...

kurusus dalaman tu KURSUS KAWIN ke??
hiahahahahaha...

sahromnasrudin said...

PSV adalah nama sebuah kelab bolasepak yang berpangkalan di Belanda..Nama penuhnya ialah PSV Eindhoven..Antara pemain bolasepak terkenal yang pernah mewakili kelab ini ialah Clarence Seedorf. Sekarang, Ibrahim Afellay meneruskan legasi itu ..huhuhuh

white rose said...

tu yg kaki bola...memang le tau ape PSV...tapi PSV tu takde laa femes sefemes PSV kami...
hahahaha...

ana said...

xper...boleh apply kat anak nnti ilmu tu.

Abd Razak said...

Salam...

Kursus dan makan-makan tak pernah dipisahkan..:)

tukang karut said...

tk ingat ank2 & suami?
loh!bru ingat nk ejass....hahahaha

Yasminhamid said...

akak lagi suka PSv dari muzik,

white rose said...

kak ana ~ bkn murid je kena apply, kat cikgu2 lain pun kone...

ust razak ~ salam kembali...
tapi KURUS & MAKAN2 kena pisahkan...

TK ~ hurk...ko ade perasaan kat aku ke?

kak min ~ sy suke dua2nya skali...
hahaha...

Nia said...

ingatkan kumpulan nyanyian tadi..hehe

Amieynna Amin said...

seni visual tu ape kak..
yang seni lukis tu eh..
yang ajar pendidikan seni tu eh..

Tukang cerita said...

sian anak ngan laki...
mesti kurus keringgggggg
bini ngan maknya bz kursusssss jeeeeeeee
:)

white rose said...

kak nia ~ kumpulan nasyid 1 malaysia...hahaha...

mina ~ ha'ah le syg...

kak nurul ~ hahaha...maknye jadi bertambah2 gumokkk...

Kunang-Kunang said...

Salam White Rose,

Mudah2an lebih mempunyai keyakinan diri bila dah banyak hadir kursus-kursus.

white rose said...

salam kembali kak ani...
insya'Allah, mudah2an...amin...terima kasih ya kak ani...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors