"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Monday, October 4, 2010

kek dah basi...

Salam semua...
entry dah basi...

dah masuk bulan 10 pun...
al kisahnye...
sambut busdey pada 17 september baru2 ni...
akak yang belanjer makan...

kek???
sendirinye busdey, sendiri beli la beb...
hahahaha...

sedeyyyy...xde sape nak belikan aku kek...
xpela...syokkk sendiri je la...

~ dengan muka pucat serta kek yang dah basi waktu ini ~
hahaha...syookkk sendiri je

~ mahu pulang ke kampung...sudah rindu...hahaha ~

7 comments:

ahmad humairi said...

hepibesdeitiyu,

moga panjang umur, murah rezeki...leh blanja aku lagii hehe.

tukang karut said...

kek?arhh....tua dh tuh...

Yasminhamid said...

kek basi tak per... janji tuannya tak basi... semogapanjang umur dan murah rezeki..

ana said...

ok la tue...ada gak kek! hepi besday lg sekali :)

sahromnasrudin said...

salam ustazah..biler nak open table ikan bakaq hehehehe....

Adinda Amy Sensei said...

salam...

lahai...birthday ke..
SELAMAT HARI JADIIIII...moga gembira selaluuuu...

sedaaaaapp kek tuu..hehe

azza said...

happy bestday....

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors