"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, November 3, 2010

best jumpe kawan2...

Salam semua...
baru2 ni aku g KL...
sebenarnye ade majlis makan malam bersama bekas2 pelajar sek men aku dlu...

campur2 semua batch...
termasuk laa batch aku...

ktorg buat kat restoran nelayan, titiwangsa...
makanan2 dah tak sesedap masa ktorang buat pada tahun 2008...
cekik darah pulak tu...
semua nak dimasukkan dalam bil termasuk tisu, kacang & sebagainya...

jangan harap la ktorang nak buat kat situ lagi wei...

~ batch ktorang ni sedikit je yg datang ~
balik2 muka yang sama tiap2 tahun...

korang penah makan kat situ?


~ musim sejuk, asyik mengantok je ~

8 comments:

sahromnasrudin said...

salam..sy tak pernah makan citu..restoran tu pun tak tau kat ne???

p/s; cikgu myri serius ke nak benti blog????

ana said...

pernah mkn kat situ ngan parents...memang cekik darah!

Kunang-Kunang said...

Sala White Rose,

Jumpa kawan2 lama memang satu saat yang amat menyeronokkan.

Akak pernah sekali dua makan di situ semasa restoran tu baru dibuka. Masanya akaka rasa makanannya sedap dan ada pertunjukkan kebudayaan setiap kali wak makan tengahari.

Sekarang dah lama tak kesana. Teruklah kalau dia tak maintain nama dia.

Amy Syaquena said...

salam..

pernah makan dekat situ restaurants tue memang mencekik darah...

tukang karut said...

boypren mse sek men dlo tkde mai ker?

beautiful_rose said...

sonoknye jumpe mber2 lame......

therosputih said...

tu lah, lain kali bace sumenya y tertulis dalam menu book tu, termasuk tulisan saiz 6 kat bawah sekali y berbunyik

* tisu dan kacang tidak termasuk dalam perkara FREE

Yasminhamid said...

tak pernah.. kalau mahal tak nak pi la..

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors