"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Saturday, November 13, 2010

bercekak pinggang sambil mata menjeling tajam...

Salam semua...
aduh...sejak mak sakit ni, segala kerja aku buat...
memasak, basuh kain, lipat kain...segalanye la...
cume menyapu je abang aku yang buatkan...

petang tadi, aku g bank...
nak mengadu naseb laa katakan...
hahaha...

masa beratur, ade laaa sorang mamat sengal nih...
dia dah beratur, pastu dia bengang sebab makcik depan dia keluar duit lama sangat...
dia berleter2 laa kat depan barisan aku...
kemudian dia begang teramat2nya, trus dia blah...

aku pun terus la masuk line...
rupenya makcik depan tu nak tukar pin no je...
aku la tlong ajarkan...
dah selesai, tetibe mamat sengal tu datang nak potong Q aku la...
sekali tu aku cekak pinggang siap mata menjeling tajam...

hahahaha...
mamat sengal tu terus diam, pastu dia mengundur ke barisan belakang...

aku gelak dalam hati...
tak tahan betul menggelakkan mamat tu sampai giliran aku nak cucuk duit...

"OUT OFF SERVIS"...

arrrrrggggggggggghhhhh...!!!
tensen aku...

~ sape yang sakit? mak ke aku? ~

~ sok berjalan2 ke putrajaya sampai ke melaka ~

15 comments:

MaHFuZ RaZaLI said...

hahahaha...punyala buat garang last2 xdapat juga...hahahahaha

tengok gambar cam kak ja pesakit...hahahahah

therosputih said...

tak dapat nak mengadu nasib kat bank...hihihi...apala nasib...penat cekak pinggang jeling2 smpai nak terjuling anak mata...

ana said...

hahahaha...mesti mamat tu gelakkan WR balik.

sahromnasrudin said...

mamat tue nak lepaskan hajat kot huhuhuhu

ummu said...

wah bagus WR ni
prihatin nak tolong makcik ni
yelah orang tua
manalah nak reti sangat bende2 cenggini

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

baru nak gelakkan mamat tu,terus tak jadi...


hehehe..

kesian.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Nanti boleh kita jumpa..


mak di Sg Buloh jer kan ?

Abd Razak said...

Salam...

Dugaan ustazah...takper kena sabar!

Amieynna Amin said...

mak aiii..
garangnye akak ni..
dpt bayangkan muka akak masa tu..
hehe

beautiful_rose said...

tak per..sabar jelah
aku pon selalu gak terkene macam tu
bengang kan
huhuhuuh......

Kunang-Kunang said...

Salam White Rose,

Selamat menyambut adiladha untuk White Rose dan keluarga.

biskut said...

semoga mak kamu cepat sembuh whiterose..bawakan dia ros putih bila melawatnya.sampaikan salam.

Nia said...

adoi,..macam mana boleh terkena ni dik? takpe la, takde rezeki la tu masa tu.

E.d.Y said...

kompem tension giler

Amy Syaquena said...

salam..

mungkin mamat tue nak melepaskan hajat kot he3...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors