"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, December 30, 2010

biarlah ia pergi tanpa rasa kesal...

Assalamualaikum semua...

ESOK...
ESOK JUMAAT...
ESOK 31 DISEMBER 2010...


SEMALAM...
SEMALAM RABU...
SEMALAM 29 DISEMBER 2010...

ye, kita bakal meninggal 2010...

dikesempatan ini, aku dengan nama pena ku WHITE ROSE,
dengan sejambak bunga ros putih ingin memohon ampun & maaf sekiranya sepanjang aku berblogging meninggalkan kesan SEDIH, PILU, TAWA, DUKA, LARA, SENGSARA, GUMBIRA, KESAL, KECIWA dan lain2...

aku HANYA INSAN KERDIL di alam ini...
hanya berpenakan WHITE ROSE, aku terus menjelajah KAMU & meninggalkan jejak...

sekiranya jejak aku itu membuatkan KAMU rasa menyesal kerna mengenali aku,
sekali lagi aku memohon maaf...

MAAF YA PAK, MAAF YA BUK...

semoga 2010 ini memberikan kita semua memori2 indah di ALAM MAYA ini...

~ maaf tali gitar putus, takdapat aku nyanyikan lagu tahun baru buat kamu ~
yeeeeeeeeeehaaaaaaaaa...!!!

AKU SAYANG KAMU SEMUA...

~ azam 2010 masih belum aku capai...~

14 comments:

syira aka sepatu hijau said...

salam


banyak benda yang telah saya hilang saya menyesal kerana kehilangannya,

andai dapat diputar waktu...

tapi saya sering berfikir,
adakah setelah saya memilikinya, sayalah yang terbaik?
tentu tidak ...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Selamat tahun baru !


*bila kat sini,kRina mesti gelaklah!..gambar dan caption terbaik..hahaha

therosputih said...

teruskan berpena dengan white rose...

selamat tahun baru...

Hunny said...

Aku maafkan.. Huwahuwahuwa!!

white rose said...

[SYIRA]
salam kembali...

tak mengapa syira, semuanya telah tertulis bgitu...
ada hikmahnya kan...
so, bersabarlah...


[A.Z.R.I.N.A]
selamat tahun baru jugak!!!

eh, yeke? ok laa tu...


[THEROSPUTIH]
ye dik...SELAMAT TAHUN BARU jugak...


[HUNNY]
yelah kak...sy pun terima...

afzan said...

selamat tahun baru white rose! tak pergi kira jam ke malam ni?

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

....terkesan sesangat, ngee...

TiKa LEh said...

hr ni cti kak..hehe..slmt thn bru..

Faaein Himura said...

alahai comeynya.. hehehe..

Sephi Sephia said...

Selamat tahun baru ya.
Semoga segala impian akan dapat dicapai.

^_^

white rose said...

[AFZA]
selamat tahun baru jugak...
jam kat umah aku ni pun tak terkira kan, ni plak nak kira kat luar...
baik aku kira jam nak tido...
hahahaha...


[AHMAD HUMAIRI]
waalaikumussalam
yeeehaaa...canteekk!!!
hahahaha...

white rose said...

[TIKALEH]
yeyeye...akak cuti sebulan lebih...
kakakaka...


[FAAEIN HIMURA]
ofkos la...
kakakaka...


[SEPHI SEPHIA]
Salam tahun baru jua buat diri mu...
diri mu pun begitu jua yee...

ummu said...

waalaikumussalam Rose
terasa sebentar masa berlalu kan..
dan sepanjang disember lalu
akak tak menjejaki blog rose
atas sebab beberapa kekangan tertentu
maaf ya,rose
moga ukhuwah ini mewangi macam rose
meski cuma di alam maya
tanpa suara
tanpa rupa

white rose said...

waalaikumussalam...
ha'ah kan kak...
cepat je masa berlalu...
xpe kak, sy paham...
insya'Allah, semoga ukhwah terus berkekalan...amin...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors