"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, December 1, 2010

budak cute diserang budak FBI tapi diselamatkan oleh pegawai polis yang cun...

Assalamualaikum semua...
ini kisah budak cute diserang budak FBI dan diselamatkan oleh pegawai polis yang cun...

1 hari, budak cute sedang menari2 di taman...
dia berlegar2 di taman itu sambil bernyanyi riang...

~ pelakon utama LYSA ~

tiba2 dia termenung seketika...
macam ada sesuatu yang bakal terjadi...


alamak...!!!
larrriikkkk...
budak FBI dah datang...

~ pelakon FBI ECAH ~

"haaaaaaaaaaaa...mana mau larik haa??? mari sini..."

rupa2nya...budak FBI mahukan...


"aku mau topi jugak...aku nak berposing macam kau..."

tidak lama kemudian,
topi itu telah dirampas semula oleh pegawai polis yang cun...
"haa, ni milik aku...sape berani mau rampas topi aku???"...

~ pelakon polis yang cun...ofkos laa aku...hahaha ~

"aku TEGAS, ADIL DAN BERHEMAH..."


ecececee...cerita mengarut je...
tak dapat jadi polis, berposing depan balai polis di melaka pun jadi laaa...
asalkan aku bahagia...
miahahaha...


kreadit kat anak2 buah aku lysa & ecah yang sangup melayan mak sedara dorang yang senget nih...
yeeeehaaa...!!!

~ kosong...blurrr...mau tido ~

19 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

laaaa... ingatkan FBI betul lah tadi..


hehe..

sahromnasrudin said...

salam..saya plak ingat awak punya ehem..ehem..ehem anggota FBI hehehehe

therosputih said...

wah..saspen sungguh...ngeh3

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Tengok tajuk dah menarik...tak ajak abg polis gambar bersama ker?

Amy Syaquena said...

salam..

wah suspens sungguh he3..anyway mereka2 sangat comel..

Amieynna Amin said...

isyh suspen je baca entry ni..
eh kak..
kene bagi upah kat dorg sbb jd pelakon taw..
kurang2 pun rm50 taw..
ahahaa

white rose said...

kak rina ~ btul laa tu...budak pakai baju FBI...hahaha...

pokcik sahrom ~ salam kembali...pokcik ni, imaginasi yg tinggi betul...xde kena mengena langsung...hahaha...

therosputih ~ yehaaa...ko nak jadi polis yg cun?

white rose said...

ust abd razak ~ waalaikumussalam...
ade2, abg polis berkuda, jap lagi dia datang...ngeh,ngeh,ngeh...

kak amy ~ salam kembali, anyway, mereka itu termasuk laa sy kan? hahahaha...

mina ~ kah,kah,kah...dah bagi RM10 hengget sorang...masa hari raya aritu...budak2 tak bole pegang duit banyak2...haha

Nia said...

haha,..comel jerk! props utama mesti la topi tuh!yg berlakon polis tu cun la!

Amy Syaquena said...

salam..

ha3..ye termasuk sekali adik manis..

white rose said...

kak nia ~ miahaha...pelakon poli tu mesti cun dari pelakon2 lain...hahaha

kak amy ~ waaahh, thanks ye kak..

alfa juliet said...

cantiknya t dia

white rose said...

kekekeke...

kat melaka banyak cantek2 la kak...
terpegun & terpesona sy...mau je sambar semuanya...

beautiful_rose said...

wahhh.....mereka sangat comel =)

white rose said...

kekekek...aku tau lama dah b_rose...

Sasa Al-Sharif said...

ahaha.. polis tu buli budak kecik ;P

white rose said...

well, polis tu cun...mmg tugas dia buli budak kecik...hahaha

biskut said...

anak kamu ek...?comeii.

owh ya,aku masih belum linkkan blog kamu di tempatku untuk tau entry2 terbaru kamu.Buat masa nih aku kena tunggu masalah tenet pulih sebab di sini terlalu sukar yg amat untuk tenet bertamu.

white rose said...

bisk...
aku bujang laa bisk...

kan disitu tertera kreadit kat anak2 buah aku lysa & ecah...

miahahaha...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors