"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Monday, November 29, 2010

biarlah menjadi penutup TAG...

Assalamualaikum semua...
aku diTAG oleh kanak2 kecik nih...

kesian dia, dia kecik lagi...
kang tak jawab TAG, lagi2 kecik laaa jadinya...
miahahaha...


apa benda paling penting dalam hidup anda ?
semua benda disekiling aku...termasuk laa blog...hahaha

benda terakhir korang beli pakai duit sendiri ?
beli barang dapur 2 hari lepas...sure laa aku kena beli...nak memasak...
korang budak2 mane tau memasak...main masak2 adee leee...

dimana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang ?
buat kat rumah...teman warna putih...sebab WHITE ROSE...& mesti banyak2 bunga ros...tetamu datang pun aku nak bagi hadiah berbentuk bunga rosputih...gambar2 plak nak amik di taman ros putih...semuanya ROS PUTIH...
(ha, amik kau...aku jawab bertan-tan...hahaha)

adakan korang sedang bercinta sekarang ?
ya...bercinta dengan MAHA PENCIPTA seluruh alam, MAK ABAH aku, KELUARGA aku, ISLAM ku, NABI ku, KAWAN2 ku, DUNIA & AKHIRAT ku...
yang special macam ABC tu xde...

berapa lama korang akan mencintai kekasih korang ?
selama- lama lama lama lama lamanyeeee...

novel/buku/majalah terakhir yang korang beli ?
dua hari lepas beli paper METRO & KOSMO...

antara mak ayah korang yg mane korang lebey mesra ?
mane boleh sebelah2...dua2 aku mesra...

namakan org yg betul2 korang nak jumpa dlm hidup korang ?
Nabi MUHAMMAD S.A.W

adakan korang basuh baju korang sendiri ?
soalan budak sekolah...kalo tak jawab kang, macam budak sekolah...hahaha
tentulah aku basuh baju sendiri...tapi aku suke memberus dari menggunakan mesin...sebab dapatlaa senaman tangan...kurus laa tangan aku nanti & gagah seperti harimau...hahaha

di mana tempat yg betul2 korang nak pergi ?
tanah suci Mekah...insya'Allah...

pilih salah satu , peluk or cium ?
eeeiii...soalan apee laa korang ni...sape buat soalan ni haaa???
dua2 laaa aku buat kat mak abah aku, kakak2 aku & anak2 buah aku...yeeehaaa!!!

beritahu 3 bende tentang org yg tag anda ?
1: aku tak kenal si kanak2 ni...
2. tetibe je dia mengeTAG aku...
3: soalan yang di TAG sungguh KANAK2 oke!!!

5 lagu yg korang suka and selalu dengar ?

zikir2 munajat...
radio IKIM...
radio SINAR...
mak aku membebel...
HAHAHAHA...

5 blogger yg depertanggungjwbken utk jwb tag ini ?
DENGAN INI SAYA (WHITE ROSE) MENGISYTIHARKAN BAHAWASANYA SAYA TIDAK AKAN SAMA SEKALI MENGETAG MANA2 PIHAK, MANA2 BADAN AGENSI PERSATUAN, MANA2 BLOG, MANA2 PEMBACA SENYAP, MANA2 JALANRAYA, MANA2 MENTERI ATAU MANA2 RUMAH KERANA SAYA TIDAK SUKA MENGETAG MEREKA YANG DISENARAIKAN SEBENTAR TADI...
HARAP MAKLUM...SEKIAN TERIMA KASIH...



~ tengok, tengok...aku macam KANAK2 ok!!! ~
hahahaha...bole blaaaahhh...

~ mintak sesangat, jangan ngeTAG aku lagi weeiii ~

17 comments:

therosputih said...

kata budak kecik...kenala layan bebetul, karang nangis, sapa mau pujuk...aih...=)

sahromnasrudin said...

alhamdulillah saya tak kena tag..terima kasih ya..
p/s: mlm nie makan apa hehehehe

Nur Misnan said...

salam cik putih
nasib ler idok di TAG
mana2 pembanci disini.. hu3

Abd Razak said...

Salam..

Tersenyum saya baca di soalan tag terakhir tu...

Saya pun jarang jawab tag...

Sasa Al-Sharif said...

hehe.. selalu layan.. penat jugak jawab mengalahkan soalan spm, tapi layan jugak nak jaga hati kawan. yg tak kenal tak pasti lagi nak layan atau tak

E.d.Y said...

xsuka jawab tag jugak..hehe

Amy Syaquena said...

salam...

alhamdulillah tak ada siapa pun di tag he3...

white rose said...

therosputih ~ miahaha...wei, akak dah buat header ko...ko nak tak? send email kat akak...

pokcik sahrom ~ kekeke...suke ye tak kena TAG...mlm ni mkn kerabu 3 rasa, sup tulang, tlur dada & sirap laici...~lalalala...

kak nur ~ salam kembali ya kak...
memang sy taknak TAG sape2...mnyusahkan je...

white rose said...

ust razak ~ salam kembali...
kenapa tersnyum ye ust? sbb sy suke dengar mak sy membebel ke?
kekeke...

sasa ~ ni sebab budak2 yg TAG, kesian lak dia...blog dia xde sape komen...dia lak xde nak komen sape2 sebab dia budak...masih tak reti nak berblog...sabo je le...

e.d.y ~ blogger tegar mcm ko mane nak layan tag...kakaka...

kak amy ~ salam kembali...syukur2...selamat semuanya...

biskut said...

aku rasa nak pecah perut gelak tengok gambar yang kat bawah entry tuh...haha..comeii giler!!

Walaupun ko jawab dengan macam tak ikhlas jer tapi ko tetap jawab kan...hehe.Rasa lain sikit nak jawab tag2 nih tapi sebab tak mau nak kecikan ati yg semakin kecik kita kena buat jugak tapi tak leh selalu karang entry cuma penuh dengan tag mengetag jer..adesss

Amieynna Amin said...

ingatkan nak pecah rahsia siapa yang dicintai itu.. baca hingga penghujung ayat.. xde pun.. hehee..

baru nak jawab tag ni..
*buat2 rajin*
hehehe

alfa juliet said...

hamboi amaran tu...takpe lah dik tag ni best gak sesekali

ana said...

salam...
kiut budak tu...hehehehe

Amy Syaquena said...

salam...

comel jugak pic tue..

ummu said...

salam rose
sporting rose ni
suka tengok pic akhir tu
lawak ...

ttg entry always be there tu ialah salah satu pengalaman akak dalam sesi kaunseling bersama pelajar rose.

white rose said...

bisk ~ aku tau kau terpesona tengoknye...hahahaha...

wei,aku ikhlas laa nak jawab, cume soklannye merapu je...

mina ~ pecah bila akak dah nak kawin nti...hahaha...

kak aza ~ amaran tu keras bila tang sy je...biar sy je org last jawab tag...hahahaha

white rose said...

kak ana ~ salam kembali...
ofkos laa...budak tu sentiasa kiut...kekekeke...

kak amy ~ salam kembali...hahaha...akak baru tau ke sy ni comel?

kak ummu ~ salam kembali...sy always sporting laa kak...don wori ok!!!...

owh, patut laa sy keliru...len kali ckp biorr terang...hehehe

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors