"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, December 8, 2010

close up QAISARA yang berinai...

ASSALAMUALAIKUM semua...
selamat petang...

jom kita tengok si TEMBAM a.k.a white rose junior...
miahahahaha...

anak buah aku no 11...
ALEESYA QAISARA...

fuuhhh...macam kepsi...

~ baru lepas bertindik...kesian dia, menangis...~

~ masa berinai ni dia tengah tido ~

~ terjaga sebab rasa sejuk sangat kat tangan tu...trus buat muke jebek ~

~ dapat buat sebelah tangan je, sebab dia dah jaga ~


~ ni bukan majlis Qaisara laaa... majlis Qaisara dah lepas... ~

22 comments:

beautiful_rose said...

aik,kecik2 dah tindik? aku dulu tindik pun masa darjah 4 kot...

white rose said...

mak dia tindikkan...
katanya mcm baby boy...hahaha

ahmad humairi said...

SALAM MAAL HIJRAH,

...ERMMM.... MANA BUAHNYE???? KATA ANAK BUAH???HEHE..

white rose said...

salam maal hijrah jua buat cikgu humairi...

buahnye dah tertinggal...tinggal anak je...miahahahaha...

biskut said...

hmm..kecik lagi perlu ker bertindik?

white rose said...

saje2 je bisk...mak dia nak sangat bertindik tu...

therosputih said...

cean dia kecik2 dah ditindikkan...

white rose said...

kekeke...
sakit sekejap je tu...

Sasa Al-Sharif said...

alamak, kesian nmpk baby tu. tak sampai ati ja tgk dia kecik2 kena tindik

Hunny said...

Comell!!

white rose said...

sasa ~ tu baru terbayangkan je...bila tengok, xde ape2...dia kuat & bersemangat mcm mak sedara dia...miahaha...


kak hunny ~ ofkos laa comei...mcm mak sedara dia la...kekekeke...

Amieynna Amin said...

wah2 kecik2 dah berinai..
tak rimas pulak die kan..
pipi tu rasa mcm nak picitttt..

alfa juliet said...

cptnya tindik...huhu..ntah ana nak tindikkan ke tak..sbb mr z tak berapa suka ler plak..huhu

E.d.Y said...

alahai comelnyaaaa

Abd Razak said...

Cutenya...

Kunang-Kunang said...

Salam White Rose,

Wah Aleesya berinai macam pengantin yer.

Ingat masa kecik2 dulu, berinai konon jangan hantu/jin kacau. Karutnya.

white rose said...

mina ~ masa berinai tu dia tido, tu pasal dapat sebelah tgn je...so, terpaksa la pegang tgn dia...


kak aza ~ saje bertindik awal sebab nti bila dia dh besar, teruk nak bertindik plak...


e.d.y ~ comei mcm mak sedara dia kan...miahahaha

white rose said...

ust ~ miahaha...ofkos la cute...mak sedara dia cute...kekekeke....


kak ummu ~ qaisara xtau pun dia nak diinaikan...mak sedara dia ni laaa yg beria nak inaikannya...

Amy Syaquena said...

As'salam..

comelnya , putih melepak geram den tau ..kalau dapat nak cium sampai lebam he3...confirm x dapat punya he3...

p/s: sinar raudah tag sini, sila jawab ye he3...nie linknya..

http://sinarraudah.blogspot.com/2010/12/kenapa-blog.html

white rose said...

wslm kak amy...

arrggghhh...oh mengapakah kak amy TAG sy??? keciwa sy...
huwaaaaa...!!!

nanti2 la sy jawab ek...

Amy Syaquena said...

As'salam..

alo adik manis jangan kecewa ,akak tag awak sebab akak juga suke blog awak..so nie la cara kita nak kenalkan blog kawan2..kalau ada masa jawab la , x nak jawab pun x pe akak ok je...hu3...

white rose said...

wslm...
ok, arini jugak sy jawab tau...

ngeh,ngeh,ngeh...

akak jangan majuk...nti sy suh en.hubby akak pujuk ek...

wawawawa...

thanks yaaa sudi TAG sy...

weeeeeeeeee...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors