"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, December 23, 2010

ibu angkat tapi bukan ibu angkut...

Assalamualaikum semua...
ooohooooiii...

mak oooii, beginilah rupenya menjadi ibu sepenuh masa kan...
terkejar2 macam dikejar dengan pakwe yang mengejar awek cun...
miahahahaha...

jangan kau perahsan ye nyaaahhh...

naseb baik laa aku jadi ibu angkat...
kalau jadi ibu angkut, jenuh aku nyaahhh...
tak terangkutkan aku ni nyaaahh...
berat...

hahahahaha...

malam tadi tak puas tido, gara2 Qaisara yang begitu lesak bila tidor...
xpela sara, janji bole tido bersama ibu angkat yang macam donlop pillow ni...
miahahahaha...

untung laaa ada anak...
bila laaa aku nak ade anak sendiri,
mau kelam kabut jadinya...

sedangkan baru jaga sorang ni pun dah tak lena tido malam,
apatah lagi kalau sudah berumah tangga...
nseb baik rumah aku xde tangga ye nyaahh...
kalau tak, susah kau nak masuk meminang...
miahahaha...

semoga aku dapat menjadi ibu yang baik kepada anak2 aku nanti...
aminn...

~ ibu yang baik sentiasa menjadi contoh yang baik kepada anaknya kan... ~
white rose wit Khaleesya
miahahahaha...ayat kau bole blaah le nyaaahh...

~ balik kampung, perut lapar je...asyik nak ke dapur je... ~

26 comments:

sahromnasrudin said...

ala..buchuk..terangkat ibu nie kan hehehehe

therosputih said...

alahai...comelnya sara ngan mak angkut dia...hehehe

white rose said...

[sahromnasrudin]
miahahaha...poyoss...


[therosputih]
kakakakaka...salah org laa dik...tu khaleesya...

Adinda Amy Sensei said...

salam..

ohooo jadi ibu angkat ye..
elokla tuu..dah boleh nak jadi ibu betul dah tuuu kan....ehehheheh

white rose said...

[adinda amy sensei]
salam kembali ye amy...

ofkos la ibu angkat...miahahaha...
insya'Allah, mudah2an...amin...

beautiful_rose said...

hai ibu...
sudi tak jadi ibu angkat saye?








erk,ayat apakah aku ini?
hiahahahahha =p

MY HEART said...

Insyallah.. ada rezeki tu ^_^

aku doakan...

white rose said...

[b_rose]
hai anak...
boleh2, ibu angkat bunga ros...
miahahahaha...

white rose said...

[my heart]
ya, insya'Allah...mudah2an, amin...
kau pun begitu jua hendaknya...

nurkass said...

takpe dik..tu latihan tu..lama2 nanti terangkatlah..haha..

white rose said...

[nurkass]
miahahaha...sapelah yg bertuah nak angkat sy ni...

ahmad humairi said...

salam,

moga menjadi ibu anghkat yang baik....jangan jadi ibu tiri dahla..

white rose said...

[ahmad humairi]
salam kembali...

jadi ibu tiri mithali ape salahnye kan...

E.d.Y said...

dah training awal2 ni..hehe

white rose said...

[e.d.y]
ofkos laaa...bakal bini u...
miahahahaha...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

alah bisa tegal biasa.. praktis dulu..


hehe..

biskut said...

nasib baik lah jadik ibu angkat bukan ibu tumpang..lau tak mesti suburrrr punya...haha

masa nih lah nak praktik jaga anak pon.sok2 WR dah ada anak sendiri takde lah kelam kelibut ye dak...

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Buat praktikal nak jadi ibu betul erk!

ana said...

amin...cepat cr calonnyer!

d_tieah said...

Comel budak tu..

Nia said...

ibu yang baik? insha'Allah dik, mudah-mudahan. mesti ko jadi ibu paling rock nanti dik.

Sasa Al-Sharif said...

semoga menjadi ibu yang baik. Amin.

weh budak kecik tu dah nak mencontohi ibu angkat dia. tgk bibir dia tu. aduh, nak buat jgk

Nur Misnan said...

salam cik putih..
haishhhh,... ibu teraksi nih
muncung tuh manjang bebenor...

ate... biler nak angkat kayu buat rumah?? heheheh

white rose said...

[kak rina]
kekekekeke...

alah jangan sampai berbisa udah le kak...



[biskut]
kakakaka...apa salahnya aku jadi ibu yang menumpangkan anaknya kat nursery kan...kakakakakaka...

aa'ah, nanti senang aku nak jaga anak kita kan...

kakakakakkaka....



[ust abd razak]
waalaikumussalam...

insya'Allah, mudah2an...
amin...

white rose said...

[ana]
ha, cepatlaa nih...dah macam naek kete api xpress...hahaha...



[d_tieah]
ha'ah, memang comel...
model cun tu pun comel kan...:p


[nia]
amiinn...thanks akak...
memang pun, ni pun dah jadi MAK SEDARA yg ROCK!!!

white rose said...

[sasa]
amin...thanks yaa...

tu laa tandanya pengajaran aku BERJAYA...yeeaaayyy!!!


[nur misnan]
salam kembali...
ni muncung MADE IN PERAK...
kakakaka...

ate, ape gune kayu...zaman skrg gune batu je...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors