"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, December 10, 2010

jom main KAWIN- KAWIN...

Assalamualaikum semua...
wah, tajuk entry harini adalah KAWIN- KAWIN...

eh, apsal dalam bilik aku ni ade bau kuda ha???
isshh...kuat betul...
miahahaha...

ok, sape dah kawin? sila angkat tangan!!!
cepat2...sape mengaku aku bagi hadiah...nak???

hahaha...

minggu baru2 ni aku pegi landing sg.buloh...port seperti biasa...
tapi kali ni tiada mood landing sebab ade majlis perkahwinan adik kpd abang ipar aku...
majlis dilaksanakan di umah abang ipar aku laa...

so, kontroversi2 yang melanda entry aku sebelum ni adalah merujuk majlis perkahwinan adik kpd abg ipar aku...
kah,kah,kah...adakah kau tergamam???

yeah, pokcik sahrom tertipu...
beria dia mengatakan YESS!!! bila melihat beg2 tangan berwarna warni itu...
yeeeeeeeehaaaa...!!!

jom, layan gambar2 yang gadis cumei ni snap...
kau tau siapa gadis cun tu? sila laaa clik nama GADIS CUMEI a.k.a .......
miahahaha...

 ~ pengantin lelaki naek kuda weiii ~
jeles aku...

~ wah,SHAH...bergaya ko ek ~

~ aniza get ready yee...pengantin lelaki datang naek kuda ~

~ rasa nak nangis aku...nangis dalam ati je laaa... ~
 apsal aku emo lak nih...haih...

~ syoookk arrr korang...dah lepas azabnya...akak ko nih, menanggung lagiii....~

~ tahniah ANIZA & SHAH...semoga terus berkekalan hingga ke akhirnya...banyak doa ni lagi, tapi akak korang ni xlarat nak taip... ~


~ MAKKKK!!! nak kawiiinnn... ~

17 comments:

sahromnasrudin said...

as salam ziarah..selepas nie awak plak menyusul..tp awak akan naik unta kan..ahaks....

white rose said...

wslm...miahahaha...naek unta ye...
bunyik macam besh je...hahaha

nurkass said...

woh..naik kuda..cayalah..
sama cantik sama padan..bagai pinang dibelah dua..hehe

white rose said...

tu yg sy jeles...dahsyat laa wedding dorang ni...mmg pinang dibelah 2...

Sasa Al-Sharif said...

ada tak mandikan kuda tu dgn shampoo sebelum dukung pengantin? takut bau terjangkit

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Tergelak saya baca komen shahrom..

Pengantin lelaki tunjuk 3 dan perempuannya tunjuk 2, mereka nak 5 anak ker?

white rose said...

sasa ~ aku bukan penjaga kuda tu la...biarlah pengantin tu bau kuda...hahaha...


ust razak ~ wslm...pokcik sahrom tu sememangnye...miahaha...

ntah la...xde la tanya brapa orang anak yang dorang mahukan...

Nur Misnan said...

salam cik putih..
hu3... tomey sungguh pengantin

brother Razak.. kalau ler mulut terlebih garam
adalah tuh rezeki anak 5

ahmad humairi said...

salam,

dah beso-beso ni maen kawin-kawin...hodoh...kalo bebudak ade juga manisnye...kawan-kawan dulu, ha pastu kawin..hehheh.

biskut said...

kudaku lari gagah berani..ayuh lari....malam pon mesti naek kuda jugak..ops...terlebih sudah..haha!

rep/tetamu hati:bagus tul ko punya komen,siap dgn puisi lagi.nih yg buat aku berkobar2 nih.tanx sgt.

Hunny said...

hamboi!
nak join!!:P

white rose said...

kak nur ~ salam kembali...mmg comei pun pengantin ni...jeles i...miahaha...sy nak anak 7 org kak...hahaha...


ckgu humairi ~ salam kembali...
miahahaha...ape salahnye maen kawin2 dlu, dah jadi terus nikah...kahkahkah...

white rose said...

bisk ~ gatai ko ek...ade yg kena makan ni karang...hahaha...

ala, biasala tu...yg mana paham, aku main tulis je...yg mane xpaham, aku wat xtau je la...hahaha...


kak hunny ~ hahaha...jom2, kita cari pengantin lelaki dlu ek...

E.d.Y said...

wow..siap naik kuda lg..best tu

white rose said...

ko kawin nti naek laa kuda...xpun ko naek moto besoo...konvoi ramai2...

therosputih said...

maaakkkkk...nak kawin jugak...nak naik kuda...hehehehe

white rose said...

kahkahkah...ko nak kawin dgn sape dik weii?

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors