"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Saturday, December 11, 2010

SECRET GARDEN...

ASSALAMUALAIKUM semua...
selamat bercuti...

yeeeeaaahhhh!!!...
aku sedang mengganazzzzss...

mengganazzzss donlod drama korea terbaru 2010...
kekekekeke...

kan aku ni peminat cite korea...
so, xkesah laaa kat korang nak minat ke tak...
kepada peminat2 tegar korea, ade drama terbaru sedang didonlod disini...

aku suka donlod...sangat mudah je nak donlod...


Tajuk cerita : Secret Garden
Pelakon Lelaki : Hyun Bin sebagai Kim Joo Won
Pelakon Perempuan : Ha Ji Won sebagai Gil Ra Im
Pelakon Pembantu : Yoon Sang Hyun sebagai Choi Woo Young/Oska
Kim Sa Rang sebagai Yoon Seul
Lee Philip sebagai Im Jong Soo
Genre: Melodrama, Fantasy, Romance

cerita mengisahkan Ha Ji Won sebagai pelakon aksi (pelakon tambahan je la)...Hyun Bin pulak ialah CEO syarikat yang menerbitkan perfileman...so, bibit2 pertemuan itu bermula apabila Ha Ji Won berlakon sebagai pelakon aksi dalam filem terbitan Hyun Bin...so, seterusnya korang kena tengok la...
miahahaha...

aku suke watak Ha Ji Won (pernah glamer dalam cite Memories In Bali) yang melakonkan watak aksi...
sangat cute ok...suke la...

 ~ Hyun Bin sebagai CEO ~

~ Ha Ji Won mengejar pencuri ~

~ Ha Ji Won membelasah pencuri2 ~

~ so cute...Ha Ji Won berlakon sebagai pelakon aksi ~

~ ade stail betul...Ha Ji Won dengan aksi berpistol ~
cayalah...

aku nak cari tok guru Taekwando semula...
aku blajar stakat tali pinggang biru je...
pastu aku stop sebab masa tu sebuk fokus kat UPSR...
lama betul aku tak praktis taekwando...

rugi, rugi...
penting bagi wanita mempelajari serba sedikit tentang ilmu pertahankan diri...
senang nak belasah lelaki...miahahaha...

~ tak jadi pergi kenduri kawan kawin, mak tak sehat lagi...kesian... ~

13 comments:

NAJ HEBAT said...

agak menarik. jom tengok. dwnld..!

white rose said...

jom2...

biskut said...

WR mai sini aku ajar ko taekwondo...nih pemegang talipingang 1 DAN.Ha ji Won tuh pon penah belajar ngan aku...hahaha

white rose said...

bisk, kakakaka...
aku salah dengar atau ka salah ckp?
miahaha...bole jugak kalau kau nak ajar...

ahmad humairi said...

salam,

xnak maen kawin-kawin lagi.....?...tengok wayang lak?
bagusss...bagusssss!

E.d.Y said...

xboleh nak feel tgk cite korea or jepun..xtau kenapa..huhu

white rose said...

cikgu humairi ~ salam kembali...
dari maen kawin2, baik tengok wayang...cuci mate...hahahaha...


e.d.y ~ ko jenis mat rock...mane layan korea...korea ni tuk org yg berjiwa halus mcm aku...miahahaha...

Nur Misnan said...

salam cik putih..
tengok movie plak
best ker???

nih jagan lupa bagi alamat yer cik adik
karang tak ada plak buah pala datang..
send to my email
norahshakir@gmail.com

white rose said...

salamm kembali kak nur...
ni drama la kak...
drama korea...layan jiwang sekejap...miahahaha...

sy dah send email...bab2 hadiah ni mmg segera laa...hahaha

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

geng!

geng!

geng!


ai likee ....

white rose said...

kekekekeke...

donlod laa kak...
manyak cite2 baru...

Amieynna Amin said...

donload laju tapi kene tgk gak internet nye coverage..
sy br tgk iklan citer ni kat astro..
mcm berminat..
baru nak minat tgk korea after dipengaruhi oleh si Yaya..

white rose said...

ko donload guna software FDM...
free download manager...

kalo 1 drama tanpa FDM mau 8-10 jam...kalo guna FDM, just 4-5 jam...

sambil2 ko on9 bole donlod dah...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors