"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Tuesday, December 28, 2010

posto...posto...ade surat untuk CIK PUTIH...

Assalamualaikum semua...

sape pernah tengok cite AHMAD ALBAB?

adik- beradik aku suke tengok cerita2 Allahyarham P.Ramlee...
salah satunya cerita AHMAD ALBAB...

teringat dialog tukang posmen tu...

POSTO, POSTO...ADA SURAT untuk CIK PUTIH...

kekekeke...

kau tau sape CIK PUTIH?

kalau tak tahu, SILA PEJAM MATE KEJAP...
pastu garu kepala...

kakakakaka...

baru2 ni aku dapat 2 sampul surat yang berbeza...

semuanya adalah hadiah saguhati dari blogger yang begitu rajin membuat contest...
aku ni saje2 je mencuba...

dapat saguhati pun jadi laaa...
semuanya aku sukee...

thanks kepada kak NUR MISNAN yg cool & abg EDY yg encem tuh...
miahahaha...

eh, EDY...malu2 ke?
aaaawwww...marah nyaaahh...!!!

miahahaha...

~ from ABANG EDY yang encem...kekeke...~
bole aku buat kepit jari anak murid aku yang malas menulis tu...hahahaha... 

~ URGENT!!! URGENT!!! ~
 terkezut aku...ingatkan surat saman ke ape ke...

~ from kak NUR MISNAN...i like it...comei2 macam aku kan... ~
rupenya yang ni...comei sangat2...

~ rajin2 laaa korang buat contest ke ape ke...aku suke memungut hadiah2 nih...~

24 comments:

deAnza-wAnda said...

aiseyh... bak ar cni sket cik putih...

deAnza-wAnda said...

aiseyh... bak ar cni sket cik putih...

Nia said...

uii,..serius comel tu..
kalau jadi kepit anak murid tu, letak gambar sini arr..hehe

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Saya pun dapat juga dari Sister Nur Misnan tu tapi isinya lain...

Yasminhamid said...

memula.. saguhati.. lama2 dapat la grand prize lak..

Hunny said...

WR,
Banyak sangat tu.. nak sket!

sahromnasrudin said...

jelesnya..kita nak satu arrrrrrrrr

Amy Syaquena said...

wahhh!! bestnya tahniah dear..x nak kongsi dengan i ke ahaks...

syira aka sepatu hijau said...

salam


wah comel bangat tu

dengan muka tak malu mintak, nak satu boley :D

therosputih said...

nak jugak!!!hukhukhuk

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

bestnya...


kRina nak gak..
jangan lupa bagi tau !


hehehe....

white rose said...

[DENZA_WANDA]
kekekeke...mane bole, orang dah kasik dgn akak...


[NIA]
kakakakaka...ofkos kak...
sila tunggu kedatangan 2011...
hahahaha...


[ABD RAZAK]
waalaikumussalam...
memang la lain2, takkan laa sis nur misnan nak bagi ust mende2 macam ni...tak shesuai laa...

white rose said...

[YASMINHAMID]
insya'ALLAH, mudah2an...
amin...


[HUNNY]
kakakaka...memang banyak pun, bole buat kepit rambut kan...kakakaka...


[SAHROMNASRUDIN]
kakaka...pokcik tak shesuai laaa...
pokcik bukannye jiwa remaja...
hahahaha...

white rose said...

[AMY SYAQUENA]
kekekeke...bole2, dah kongsi la tu...kongsi gambar...
miahaha...


[SYAKIRA]
salam kembali...
miahahaha...

dengan muke tak malu jugak, akak kasik gambar je...
miahaha...

white rose said...

[THEROSPUTIH]
miahahaha...nanti akak carikan yg lain laa...


[A.Z.R.I.N.A]
kak rina, sabarrr...kekekeke
nanti sy carikan yg lain...

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

kalau adiah cam tu...aku belije sendirik.....ayat jeles nih...

Sasa Al-Sharif said...

nak sikit boleh? aku kalu join contest konpem tak bernasib. malas la nak join lagi

alfa juliet said...

rajin eh masuk contest...bravo

afzan said...

ehem, agak2 boleh kongsi tak?

beautiful_rose said...

ehem2
contest blog aku,x mo coba ker......... =p

white rose said...

[AHMAD HUMAIRI]
waalaikumussalam...
kakaka...kat reflesia berlambak2...
tapi tak seindah pemberian orang...kekeke...


[SASA]
kakaka...kau tengok laa tangan sape ni...BERTUAH sape dapat aku nih...
miahahaha...


[ALFA JULIET]
kadang2 je kak...ikut mood sy...
miahahaha...

white rose said...

[AFZAN]
bole2...kongsi gambar2 je...
miahahaha...



[BEAUTIFUL_ROSE]
insya'Allah, tengah mencari idea nak karang ni...

E.d.Y said...

ensem ke??hahahaha

white rose said...

kau perahsan kan...
aku tau dah...
hahahaha...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors