"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Sunday, December 5, 2010

sibuk kerana ini...nanti adakan lawatan cik kiah...

Assalamualaikum semua...
maafkan aku...

teramat busy...
teramat....amat....amat...busy!!!

busy kerana ini...
nanti aku ceritakan yeee...

~ TERIMA KASIH SEMUA... ~

takmo kontroversi2 yeeee...

~ aku rindu sama kamu semuaa... ~

16 comments:

Hunny said...

amboi!tak sabar nak tau ceritanya..:P

ana said...

hunny, jgn kontroversi ye...hehehehe
WR cepat bgtau apa dia????

Nur Misnan said...

salam cik putih..
wahhhhh... nak bag gift tuh
posto posto.. hu3.. kidding

bebz sesangat ler cik putih nih
nanti hupdating yer...

sahromnasrudin said...

awak bertunang ke???? yesssss.........hepinyaaaa

therosputih said...

tgk tu, takmo kasik kontreversi, tp entry dia...panassss...

Sasa Al-Sharif said...

aku tau, cik polis cun nak tolong masak-masak kat rumah orang kenduri kawen. kan kan?

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Takpe pas bz esok beritahu erk!

white rose said...

kak hunny ~ kakakaka...sila sabarr...weee...


kak ana ~ aik, tak sabar eekkk...
hahaha...

kak nur ~ kembali...kekeke...biasa laa tu..sengaja nak bagi kontroversi...hahaha

white rose said...

pokcik sahrom ~ miahahahaha...gelak guling2 nih...ape2 pun time kasih yaa...


therosputih ~ well, u know mee...panas macam mee goreng basah yg baru dimasak...hahaha


sasa ~ ecece...pandai2 yee meneka...kalo salah mcmana?


ust razak ~ waalaikumussalam...
insya'Allah, nti sy bgitau yee...

Aku-Ida said...

mesti dlm tu ade kek...kek marble ke..?

E.d.Y said...

amboi..kawen

Amy Syaquena said...

As'salam...

nie mesti busy makan kenduri nie ye...ahaks main teka je hu3..

beautiful_rose said...

wahhh.......beg apakah itu?

Kunang-Kunang said...

Waalaikumussalam Rose,

Suspen jer, apa tu. Akak tunguuuuuuuu

white rose said...

kak ida ~ bahulu kemboja...


e.d.y ~ maen kawin2 laa...hahaha


kak amy ~ wslm...eh, yeke? macam tau2 jaa...

white rose said...

b_rose ~ beg sekolah...hahahaha...


kak ani ~ beg sekolah tu kak...
weheeeee...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors