"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, January 21, 2011

CERITA MALAM PERTAMA...

Assalamualaikum semua...
miahahaha...

aku duk gelak sensorang nih...
alahaii...

keciknye dunia kita ni kan...
Allah ciptakannya sangat- sangat indah...

seindah kata- kata ini...
ALHAMDULILLAH, AKU BERSYUKUR KEPADA MU YA ALLAH...

~ miahahaha...JOM GELAK RAMAI- RAMAI ~

aku kesan dari feedjit Live...

~ ALAHAAI...orang klang, Selangor... ~

sowi laaa ANON- ANON sekalian...
takde apa yang dapat merubah segalanya...

tak perlu laaa tampilkan diri...
aku taknak tahu SIAPA KAU WAHAI ANON...

nanti KITA JUMPE DI AKHIRAT yeee...
semoga KAU ANON, berbahagia selalu...

muuaaaaahhhsss...i lap u
miahahahahaa...
eeeiii...geli nyaaaahhh...hahaha

ni adik kesayangan aku bagi lagu ni yang baru aku jumpe semula...
syukran jazilan ya adik kerana menghadiahkan lagu ini sebagai tanda caringnya terhadap akak kau nih...
SYUKUR ALHAMDULILLAH...berkat di hari Jumaat ini...



~ nak makan nasi kerabu laaaa... JOM ~

14 comments:

Anonymous said...

nk jd penkomen yg pertama......wahahahaahahaha....selangor ngan zoo negare x jauh dh nih..elok dh ni kiter letakl die dlm zoo tu je laa.......hahaahahahaha...same2..hehehehe

white rose said...

tak baik dik...
nanti ALLAH marah...

Yasminhamid said...

SABAR YE DIK... INI DUGAAN KECIL BUAT KITA... TP AKAK RASA DIA YANG JELES NGAN AWAK NI.. SEBAB TU DIA JADI CAM TU....

E.d.Y said...

abaikan je...mmg penyibuk betul

Amy Syaquena said...

macam nie punya orang pun ada ke..ala kot dia jeles dengan ko kot..geram dowh dia cakap camtue.sabar je la..

therosputih said...

mau join akak gelak...miahahahahahahaha

biskut said...

maafkan saja dia WR..

takyah buat entry khas untuk dia,kang semakin bertambah parah kang blog ko.Stand down jer...bukan surrender ok.

MY HEART said...

ros putih
(tetiba guna bahasa melayu ahaks ^_^)

memula cakap pasal tajuk entry ko, matik2 akak ingat malam pertama apa la tadi hiks...kan akak dah cakap, ignore je anon yang mangkuk hayun ni.. diorang ni takde keje macam kakak ko ni ^_^

sebab takde keje la, entry akak melambak dalam satu hari. kalo datang rajin dia memang macam tu. kalo datang perangai malas.. seminggu pun tak tentu hapdes blog...

hahahahhahah

IMANSHAH said...

dey tambi..nak kata bebal kot..boleh kot

sissyira said...

salam

hahha,,,

persetankan semua tu...nyah tu...haks..

niesz said...

alamak..niesz pon dr klang selangor gak..ish!malu nye la org klang wat prangai mcm tu..ngutuk org x bertempat..

white rose said...

[YASMINHAMID]
sabar...akan terus bersabar...
ntah la kak...
macam2 pe'el orang sekarang ni kan...


[E.D.Y]
hahaha...dia insan terabai...kesian dia kan...


[AMY SYAQUENA]
hahaha...dia ni kurang mendapat perhatian...tu la pasal mencari perhatian...almaklum laaa, KESUNYIAAN...

white rose said...

[THEROSPUTIH]
hahaha...jgn gelak banyak2, nanti syaitan suka...


[BISKUT]
dah lama aku maafkan mereka2 ni...xde faedahnye aku nak bermusuh- musuhan...aku ciptaanNYA, aku sedar aku hanya menumpang dibumiNYA...

soal itu aku dah putuskan, biarlaah si ANON tu nak tulis ape...


[MYHEART]
hahaha...cakap melayu laa best, baru ade bau sambal belacannye...miahahaha...

saje nak bagi dia naek hangin...
kakakaka...
nak kasib publisiti sikit...almaklum laa org tak glamer...

white rose said...

[IMANSHAH]
hahaha...cikgu, cikgu...
biarlaa ANON tu, dia insan kurang diberikan perhatian...


[SISSYIRA]
salam kembali...
dia xde kawan tu syira...tu pasal jadi mcm tu kan...


[NIEZS]
dik, traffik tu kadang2 bknnye betul pun...jgn salah anggap, ntah2 org perak berlagak jadi org klang...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors