"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Saturday, January 1, 2011

Hari Jadi mu BUKAN Hari Jadi ku...

Assalamualaikum semua...

wah, entry 1hb Januari 2011...
teruja mak nyaaahhh...TERUJA...

miahahaha...

malam tadi sambut busdey...
tarikh busdey insan tersebut adalah 1hb Januari...

tiap2 ahli keluarga aku, saje2 laa memotong kek...
ketua bacaan Doa semestinya ABAH...

saje2 je buat, masa kecik2 tak pernah buat,
bila masing2 keje ni ade hati laa nak buat...

beli kek sendiri pun jadi lee nyaaahh...
miahahaha...

ucapan aku buat beliau, semoga terus sehat, dimurahkan rezki, jadi anak yg baik & taat kepada ibubapa serta menunaikan perintah Allah...

~ WOWW...kek...besarnyee... ~
sila abaikan botol susu itu...

~ oh, busdey budak 2 orang ni ke? ~
 yang nyatanya BUKAN...tapi berlagak macam busdey dorang yang punya...

~ atau lelaki yang tidak berbaju ni a.k.a adik aku laa... ~
si kecil baju oyen masih berlagak yang kek itu kepunyaan dia...

~ kek ESKREM milik ABANG SUDIN... ~
 macam kek kanak2 ribena...penuh buah- buahan...

~ yeaayy...hepi busdey ABANG SUDIN... ~
tiap2 tahun dia je sambut busdey yang cutinya seluruh dunia...jeles aku
Kau tau ape ABANG SUDIN kata mengenai lilin besar hanya sebatang je?
dia jawab..."HIDUP LA AKU 1 TAHUN LAGI..."
miahahaha...SENGAL abang aku ni...

~ muke kelat sebab teruk nak potong kek ESKREM ni... ~
si budak baju oyen slumber macam dia je yang potong kek tu...

~ yang ni menangis sebab ABANG SUDIN potong kek dia ~
konon2 laaa tu...

tidak lupe juga kepada SEMUA YANG MENYAMBUT BUSDEY PADA 1HB JANUARI ini...
hepi busdey...

~ sudah semakin sedar yang diri ini masih MUDA & COMEL ~
miahahahahaha...

17 comments:

IMANSHAH said...

salam

ramai yang berkongsi hari jadi dengan saya

ummu said...

assalamualaikum white rose
kelakor abang sudin ni.
satu batang lilin...

MY HEART said...

Happy Birthday ^_^

memang best menyambut hari lahir dihari pertama setiap tahun baru.. sangat bertuah tapi dalam masa yang sama sangat kesian sebab 'tua' dulu ahaks....

happy new year dik....

syira aka sepatu hijau said...

salam

alalalalal....sedapnya kek tu :D

biskut said...

tiap tahun tengok owang tiup lilin..

aku jangankan tiup lilin,tiup api pelita pon tak penah...lah nih semua pakai switch...

best tul lahir 1hb jan ek...semua ikut raikan..

therosputih said...

oh abg sudin...20 posen ha...

selamat hari jadi abg sudin...

nur aisya humaira said...

salam kenal...

besaunye kek...
nk skit..hehe..:)

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..nak la kek tue cikit..jgnla luper kiter kat cini hehehehe

Faaein Himura said...

happy belated besaday untuk abg sudin.. hehehe..

budak kecik itu comey.. =]

Nur Misnan said...

assalamualaikum cik putih
yummy.. kes skrim tuh sedap ler

happy besday to who??
ohhhh... itu org ler... hu3

syira aka sepatu hijau said...

salam

kak maaf lewat ni entrynya :D


http://sinarpelangipagi.blogspot.com/2010/11/cantikkan-cuscor_03.html

Hunny said...

Selamat tahun baru sis! Moga tercapai apa yang diimpikan.:)

E.d.Y said...

happy birthday to your dad...

sedapnya kek...

TiKa LEh said...

wah, siap nangis..ptotnye kena beli kek dua tu..heheh

saya afi. said...

happy new year! :)

Faaein Himura said...

bila tgk kek tu.. rasa lapau plak pepagi buta ni.. =]

Three Musketeers said...

Nampak macam sedap jer kek tue...:)

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors