"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Tuesday, January 18, 2011

KENYATAAN BENAR & KENYATAAN KEKELIRUAN

Assalamualaikum semua...
disini aku BERBESAR- BESAR HATI MEMOHON MAAF KEPADA INDIVIDU yang tersentuh dengan entry aku sebelum ini...

aku tak mahu sebarang kesulitan atau salah faham berlaku...

dan kepada korang juga jangan salah falam...
jangan anggap ianya 1 teguran atau 1 kesulitan...

enrty ni KHAS ditujukan kepada INSAN bernama KAKAK...
korang ingatkan dengan entry KRITIK?
yaaa...

so, AKU DENGAN INI MENJELASKAN PERKARA SEBENAR...
aku taknak sebarang masalah berlaku lagi...
aku TAK SUKA gaduh2...
aku TAK SUKA panjang2kan cerita...

komen aku berbentuk lebih kurang beginilah...
"cube guna ISO paling rendah & takyah gune Background hitam & gunakan flash...mesti dapat gambar mcm ni..."
(komen ni berbentuk CADANGAN...)

aku pun tak ingat ayat2 aku...cuma yg ni je aku ingat...
maafkan jika aku salah tulis...

so, aku dibalas komen2 tu...
mungkin komen yang dibalas itu AKU MENYANGKA ia berbentuk hentaman...

sangkaan aku, aku hanya menganggap diri aku ni seolah2 "mengatakan bahawa aku ni TAK TAHU LANGSUNG BAB2 PHOTOGRAFI..."
ayat ini adalah fahaman dari diri aku sendiri...
bukan dari kata2 balasan komen gambar tersebut yaaa...

aku perjelaskan lagi...IA ADALAH FAHAMAN AKU SENDIRI...
bukan dari kata2 dari pemilik gambar tersebut...

ok...aku dah perjelaskan...
kalau tak PAHAM, aku mintak maaf laaaa...


"kepada KAKAK...sy memohon maaf sekiranya berlaku kesulitan & salah faham antara kita...
saya tak mahu membebankan masalah kepada diri KAKAK & diri saya sendiri...
saya tak kisah apa jua nak orang perkatakan...saya sedar siapa diri saya sebenarnya...walaupun tak diminta memberikan penjelasan, saya tetap lakukan...biarlah apa yang terjadi ini memberikan saya kesedaran dan saya berharap ianya memberikan saya kekuatan dalam diri saya sendiri..."

ini BUKAN ENTRY MEMOHON SIMPATI...
TOLONGLAAH...JANGAN ANGGAP DIRI AKU INI BAIK...

~ SASA...aku mintak maaf tak dapat join contest gambar HITAM PUTIH itu... ~
hatiku sudah tawar...

22 comments:

ibuintan said...

buang yang keruh, ambil yang jernih... biasalah salah faham

deAnza-wAnda said...

alahai ka... rileks lah... yang penting akak dah mintak maaf... org pon x leh cakap pape kan... =))

MY HEART said...

Bila kita sedar kita terkhilaf bahasa, moleklah kita memohon kemaafan dan sekiranya sudah dipohon kemaafan tapi tidak disambut...

go to hel sama orang itu..amacam? gengster tak aku?

ahaks!

ros putih, bawak2 bersabar dan bertenang.. salah faham je tu. biasalah kita tak dapat memuaskan hati semua orang. ceria ok?

beautiful_rose said...

tak sumua benda perlu di fikir remeh kan...pekara kecil jgn di besarkan.

Nurr Kasih said...

kdg2 biasa berlaku salah faham. harap semua berlapang dada. sama2 lah kita saling memaafkan.

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Bermaafan itu sebaiknya..

ahmad humairi said...

assalamualaikum,


...aku kenal, ko memang baik.

therosputih said...

dah2...takmo ingat2 lagi dah...kakak, kak white rose...lupa kan je sume...dah2...

sahromnasrudin said...

assalmualaikum..walau sy kenal awak hanya melalui maya, sy tetap tahu awak seorang gadis yg baik...semoga kebaikan awak tidak disalahertikan

Cma Shiema said...

x kenal maka x chenta...

white rose said...

[IBUINTAN]
takpe la kak...
yang dah lepas tu biarlah...

sy tak mahu bicarakannya lagi...


[DENZA-WANDA]
takpelaaa dik...nak terima ke tak, terpulang lah...


[MY HEART]
tak gengster la kak...ROCK je...
miahahaha...

biarlah kak...sy tak mintak simpati pun...

white rose said...

[BEAUTIFUL_ROSE]
ntahla...tak bole nak cakap apa2 dah skarang nih...


[NURR KASIH]
saya sentiasa memaafkan dan memohon maaf juga walaupun adakalanya saya tak bersalah...


[ABDUL RAZAK]
waalaikumussalam...
ya ustaz...terima kasih...

white rose said...

[AHMAD HUMAIRI]
waalaikumussalam...
tak kenal maka tak cinta kan...

jadinya yang tak kenal tu tak cintakan saya laa...
miahaha...


[THEROSPUTIH]
yaaa...akak dah lupakan...
terima kasih ya ain...


[SAHROMNASRUDIN]
waalaikumussalam...
terima kasih diatas ucapan ikhlas itu...biarlah JAUHARI sahaja YANG MENGENAL MANIKAM...

white rose said...

[CMA]
yaaa...tak kenal maka tak cinta...

niesz said...

xpe kak, akak wat entry ni pon da tunjukkn yg akak iklas mintak maaf.. :)

white rose said...

[NIESZ]
takpe dik...biarlah semua ini...
akak tak mintak simpati...

Yasminhamid said...

tak pe la.. memang susah nak puaskan hati semua orang..yg lepas usah dikenang

white rose said...

ok kak min...
biarlah semua2 nih...
malas nak layan...

biskut said...

owh...kenapa orang terlalu cepat sangat merasa sensitif..tercabar ker kepakaran mereka hanya sebab diamaturkan oleh orang lain...

sangat teruk...

white rose said...

dah laa bisk...
lagi banyak yg aku & KAMU semua bicarakan, lagi banyak yang TERTANGGUNG nanti...

biarlah semua ini...
hentikanlah...

sissyira said...

salam


huhuh,,, dia baca tak habis kot tu,, itu hanya ayat cadangan sahaja..bukan hentaman...sekeh baru tau budak tu :P

sissyira said...

salam


huhuh,,, dia baca tak habis kot tu,, itu hanya ayat cadangan sahaja..bukan hentaman...sekeh baru tau budak tu :P

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors