"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, January 12, 2011

Tolong INGATKAN siapa ANA...

Assalamualaikum semua...
selamat malam...(ليلة سعيدة  lailatun sa'iidatun)

kalau korang nak belajar Bahasa Arab bole clik kat sini...
laman ni banyak membantu aku sejak tahun ni laaaa...
miahahaha...

baru je beberape hari dalam tahun nih...
kakakakaka...

mak TERPAKSA nyaaaahhh...
tapi MAK rela nyaaaahhh...
miahahaha...

arini jugak dah kurang sikit peluh2 aku ngajar B.Arab...
dah B.A aku hancuuusss berderaii bagaikan cermin retak seribu...
muehehehe...(gelak baru)

kakakakaka...

tukar topik...
PENANGAN AJL masih terasa...
yang dah lepas tu udah leee...
bior leee si ANA RAFALLI menang...

tapi yang disini aku nak TOLONG INGATKAN SIAPA ANA...

ANA dalam B.Arab bermaksud = SAYA...

PERBEZAAN & PERSAMAAN
ANTARA ANA WHITE ROSE & ANA RAFFALI

 

6 PERBEZAAN =
1. WR tak pandai maen gitar...tapi AR pandai...
2. WR sangatlah cumeeii...tapi AR manis2 orangnya...
3. WR hanya pinjam gitar semata- mata nak berPOSING...tapi AR miliki gitar sendiri...
4. WR hanya tersenyum bila memetik gitar...tapi AR terus nyanyi bila gitar dipetik...
5. WR punyai suara yang sangat sedap berbanding AR...tapi AR yg menjadi pilihan Aidit Alfian...
6. WR lebih sedap dipeluk...tapi AR lebih sedap mate memandang...

6 PERSAMAAN =
1. AR adalah wanita...WR juga wanita...
2. AR pegang gitar...WR juga memegang gitar...
3. AR punyai huruf R dihujungnya...WR juga bila glamer tetap R dihujungnya...
4. AR bujang...WR ofkosss laaa bujang...
5. AR memakai baju ciri2 gadis Melayu...WR lebih kepada gadis Melayu Muslimah...
6. AR suka menyanyi...begitu juga WR...

sekian saje berita terkini...

"SIAPA DIRI KITA, SEJAUH MANA TINGGINYA KEDUDUKAN KITA, SEKAYA MANA KITA, SEMANIS & SECUN MANA KITA, SEBELAGAK MANA KITA, SEMALAS/ SERAJIN MANA KITA...akhirnya KITA MATI DIKAFANKAN DENGAN KAIN BRAND YANG SAMA, KUBUR JUGA DARI BRAND YANG SAMA..."

34 comments:

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Kalau petik guitar jangan pandang kat jari tu baru cun...

AR tu saya ker...:):)

white rose said...

waalaikumussalam...
miahahaha...

pandai ustaz AR buat lawak...
hahaha...

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

chord apa yang ko pegang tu...elok je tersusun jari tuu...

white rose said...

waalaikumussalam...

chord jari2 halus...
miahahaha...

MY HEART said...

cute je Ana White Rose pegang gitar ahaks... ^_^

white rose said...

miahahaha...
layan je kak...

dia tu senget sikit...
miahahaha...

Enh Ear said...

so cute, gamabr akak ni.. hihihi..
boleh di asah bakat main gitar tu...

Amy Syaquena said...

pegang gitar dah ada gaya dah cuba kena belajar petik je lagi.. pastu leh la kita jaming same he3..

white rose said...

[ENH EAR]
miahahaha...xde maknenye dik ooii...



[AMY SYAQUENA]
kakakkaka...bab2 pegang mmg i tiptop...miahaha...wah,nak ajak jaming...

Hunny said...

hahahaha..
ko memang chumel sis..:)

Nia said...

uiii,..Ana Raffali tak leh cari makan le lps ni..hehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

hahahaha....

gelak tak hingat kRina ni !
memang terbaeklah ...


Apa yang pasti, WR comeii ..

Amni said...

hahaha... akak ni kan.... ada2 je.. mana de chord macam tu kak.. akak men melodi ek? =P

pssttt... aku suka ana raffali.. sangat puas hati bila dia menang... haha

Faaein Himura said...

tolong igtkan sy juga ye kak puteh.. hehehe..

ecey... ana rafali pegang gitar.. kak puteh pun tak nak kalah juga.. hahaha.. bila nak uat album kak? =P

IMANSHAH said...

Wah ustazah rock u

nurkass said...

mmg comeiii, anggun, bergaya dll..haha
erkk..bila nak masuk studio nih..leh masuk AJL26..caiyok..caiyok..

biskut said...

WR- seorang blogger

AR- seorang singer

baru sajer take a break ngan AR...






AR - Azri Razali

therosputih said...

betul!!!

hysman said...

salam kak..
haha....
mmg sempoiii perbandingan tuu..

tp WR ade pelat cam AR tak?
klu ade kak konfom boleh dok dlm sangkar sambil nyanyi tolong igtkn mak nyahhh... hehehe...

papepon,WR is da best lah..
i loike..
haha

sahromnasrudin said...

tolong ingatkan saya jika terlupe ke blog WR hehehehhe..ok tak????

Amieynna Amin said...

wah.. analisis yg menarik ni..
hehe..
lama tak singgah sini..
bile singgah je terus tersenyum dengan entry akak..

sissyira said...

salam

anaslisa yang cukup baik

tapi ayat yang last peringatan yang cukup bermakna..

alfa juliet said...

hhe ada gaya dah tu dyla

white rose said...

[HUNNY]
miahahaha...
thanks akak kerna mengakuinya...
hahaha...


[NIA]
bkn takat xbole cari makan, cari jalan pun xbole jugak...
miahaahaha...


[A.Z.R.I.N.A]
hahaha...
sy bole bayangkan cane akak gelak tak hingat dunia...
miahahaha...

thanks kerana MEMPERAKUINYA...

white rose said...

[AMNI]
kau nampak tak akak pegang je, xde gaya petik pun...gendang2kan gitar tu akak tere...
hahahaha...


[FAAEIN HIMURA]
xkan kau xkenal akak...mane bole kalah dgn sape2...
miahahaha...
ade album, album gambar je...
hahahaha...


[IMANSHAH]
baru tau ke ABANG SHAH?
miahahaha...

white rose said...

[NURKASS]
kakaka...jangan puji lebey2 kak, kang tumpah...hahaha...
malam ni gak sy join AJL26...


[BISKUT]
lupe lak aku nak tulis yg tu...
hahaha...terbaeekk bro...

sape AZRI RAZALI tu? aku nak berkenalan...
hahaha...


[THEROSPUTIH]
ape yang betulnye?

white rose said...

[HSYMAN]
salam kembali...
kalau komen kau ni mmg panjang giler...naseb baik akak tak giler...
miahahaha...

baru kau tau ke akak & ana raffali tu best...hahaha...

akak xde pelat, rasa kelat ade...sebab baru pas makan buah mate kucing...
miahaha...

jangan lee gitu, kang awek kau marah...akak tau laa akak ni digemari ramai...
hahahaha...

white rose said...

[SAHROMNASRUDIN]
miahahaha...
sy taknak ingatkan...pokcik dah ramai peminat...

(mood sedey)
moahahaha...


[MINA]
hari2 kau pasti tersenyum kan...
kau sibuk, jangan risaukan akak ye...


[SISSYIRA]
salam kembali...

analisis mengarut...
miahahaha...


[ALFA JULIET]
gaya mmg ade tapi peluang xde...
hahaha...

Cma Shiema said...

miahaha..(curik gelak dia)
tgk picca cam gitarist la kak..ngee...

kalau wr jadik penyaynyi kompom ar x menang ajl..
ngee....

white rose said...

miahaha...
cian laa kat AR tu...
biarlaa dia menang...

akak jadi penyanyi latar sudah laa...

niesz said...

hehehe..klakar la akak nie..akak pndai main gitar ek..comey2..suke tgk.. :)

TiKa LEh said...

wah, rsenye anti ngan ana raffali ad iras lah..ana rselah..hehhe

Amy Syaquena said...

HallOoo tuan umah mane hidangan baru nie.. sah mesti busy nie kan..

white rose said...

[NIEZS]
takdenye akak reti main...reti pegang je...
miahahaha...


[TIKA LEH]
limaza ya anti? laa sam...
ana VERY cuumeeiii...
miahaha...


[AMY SYAQUENA]
yup...busy makan nasik lemak memalam bute nih...
miahahaha...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors