"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Tuesday, February 8, 2011

akhirnya dapat jugak bakal suami USTAZ...

Assalamualaikum semua...
tajuk entry sangat happy...

cuti CNY baru- baru ni memberikan 1 peristiwa yg sangat bermakna...
alhamdulillah, majlis pertunangan selamat dijalankan...

semua yg menghadiri mensyukuri & merahmati majlis ini...
walaupun agak simple, ianya sangat manis...

haaaaaaaa...ape- ape? korang nak cakap ape???
jangan jeles yeee nyaaaahhh...

 ~ selamat BERTUNANG... ~

~ pelamin idaman... ~

akhirnya episod sebuah penantian tercapai jugak...
dapat jugak calon ustaz yeee...
takde laa kempunan...

sesuai dengan umpanya badan seorang ustazah...
sama padan, sama comel...

oh, ustazah???
aku kah tu???
oh, comel???
aku kah tu???

~ eh, hantaran warna coklat + kuning...bukan tema yg aku nak... ~
aku nak buat kaler putih + maroon...

issshhh...musykil aku...
apsal bukan warna putih + maroon...

~ eh, apsal bukan aku nih??? ~
takkan aku dah kurus???...urrmm...musykil...


~ tadaaaa...ni lah bakal pengantin tu...kawan baik aku IKA...~
baju kuning ni scandal aku...kemana je aku, scandal aku mesti ade...
oh, ijan...kau jangan curang dengan aku ye ijan...miahahahaha...
marah nyaaahh tau...hahahaha...


IKA col aku mintak amikkan gambar2 majlis pertunangan dia...
so, sebagai kawan baik a.k.a twins ustazah, aku sanggup tanpa sebarang bayaran...
puas mak ayah dia pujuk aku terima bayaran, tapi aku taknak...

cukup2 laaa dapat makan free & siap dibekalkan lauk pauk...
hehehe...

bertuah kawan aku ni si IKA...bakal suami seorang ustaz kat sekolah tempat dia mengajar jugak...
2 tahun ustaz tu tekel dia...akhirnyeee...

naseb baik bapak dia tak cakap...
"KALAU laa pakcik ade anak teruna, mau pakcik jadikan kau menantu pakcik..."

hahahaha...
sila bLAAAAHHHH dengan angan2 itu...


Multi-styled Text Generator at TextSpace.net
~ oh...ANGAN- ANGAN...muncullah dikau... ~

28 comments:

nurkass said...

mmg hampehhhhhhhh..
igtkan WR tadi..gempak jek..grrr

♥ manje ♥ said...

upahnya lauk pauk ye? habis tak dimkn? hehe baiknya dia... :)
`

sahromnasrudin said...

mmg gempak gilaks la..saya mati2 ingat awak tadi..dah berkira2 nak dpt layangan kad dari awak bulan 5 nnti hehehehe

ghost writer said...

suspen woooo....haha

aku orang paling hepi kalau itu kamu WR..siyes cakap.jangan risau,akan tiba masanya.

err..scandal kamu pun leh tahan...haha(gurau jer)

tahniah untuk kawan kamu ika.

beautiful_rose said...

ler...mati2 aku ingat ko y bertunang tadik.hampess =p

Amni said...

hahahhahaha... aku pon ingat amcam tu rose.. tapi sebab kenal sangat ngan kakak sorang ni, aku rasa mesti ada udang disebalik mee goreng mamak.. kan betullllllll.....=P

Nurr Kasih said...

selamat bertunang utk kawan wr :). Insya-Allah akan tiba masanya..Allah ada plan yg terbaik ut wr.

Yasminhamid said...

genpak jer.. akak ingat awk tadi...

si para para said...

ingtkan white rose tadi..hehe

tuan rumah bila lagi ye...

Cma Shiema said...

waduh~~~ingatkan wr yg bertunang..
gempaxxzzz..
tahniah utk bespren wr..
wr bila agi??

white rose said...

[NURKASS]
hampas kelapa xde...
nanti sy beli kelapa ye...

miahahaha...janji rock!!!


[MANJE]
tak habis...keciaann...
baru tau ke akak ni baik???
miahahaha...


[SAHROMNASRUDIN]
hahahaha...dah tau perangai sy kan...ape2 pun ade rezki sy nanti...mane tau melekat majlis2 kenduri ni kat sy...

white rose said...

[GHOST WRITER]
biasa2 jee nih...

kau gembira? ke kau sedih?
hahaha...ala ghost, ade laa jodoh aku nanti...jgn risau laa...

kau nak ngorat scandal aku ke?



[BEAUTIFUL_ROSE]
hahaha...silap org maaa...
naseb baik kau baca sampai habis kan...


[AMNI]
hahahaa...tere kau ye da kenal akak kau yg sensorang nih...
miahahaha...
naseb baik akak suke mee goreng mamak...
hahahaha...

white rose said...

[NURRKASIH]
insya'Allah, jgn dirisau2kan sy ni...
fikirkan diri kita ni mcmana nak tambahkan amal ibadah...
perkahwinan itu adalah 1 bonus dalam kehidupan...


[YASMINHAMID]
naseb baik baca sampai habis kan kak...
miahahaha...

white rose said...

[SI PARA- PARA]
naseb baik kau baca sampai habis...

xde sape nak kat aku...ko nak tak???
blanje 25 ribu...sanggup???

haahahaha...


[CMA]
akak tunggu CMA datang meminangkan tuk akak laaa...

pinangan dari ANUAR ZAIN...
bole???

miahahaha...

E.d.Y said...

siot..suspen je baca tajuk..ingat tunang senyap2

white rose said...

[E.D.Y]
hahahaha...amek kau...

Sasa Al-Sharif said...

ceh, aku tgh ketiadaan mood pun tergoda utk dtg sini bila nmpk tajuk tu. daku membaca pun dgn teramat saspen

TiKa LEh said...

hahah..dapat ustaz tu..ini bermkna semakin berkurgn ustz2 diluar sana..hahha

IMANSHAH said...

ish gempaq je..huhu

white rose said...

[SASA]
owh...begitu...
jangan dkau bersedih2...
aku masih belum berpunya...
hahahaha...


[TIKA_LEH]
mmg SAH!!!...
golongan ustaz makin berkurangan...!!!


[IMANSHAH]
haaa...risau...
tau takut...

miahahaha...

Nia said...

igtkan ko yang bertunang dik! haha..terkena lak!

white rose said...

[NIA]
naseb baik baca sampai habis kan...
miahahaha...

ana said...

cet..ingat WR bertunang! tertipu kak ana tau!

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

cmnelaa aku tak tahu ni...pelik gak molaanye, tapi aku taw, ko suka buat saspen....tahniahle dapat ustaz tuu..

Amieynna Amin said...

semakin baju eh dunia fotografi akak..
hehe...
pasni dah bleh wat blog untuk fotografi..

syafiQakarim said...

kek tu nampak sodap.
ustaz..?best la ;)
mcm sama entry kita.haha

white rose said...

[KAK ANA]
hahaha...
sy tak tulispun yg sy bertunang...


[AHMAD HUMAIRI]
waalaikumussalam...

hahahaha...kalau sy kenduri, sy dah jemput cikgu tau...

white rose said...

[AMIEYNA AMIN]
alhamdulillah...
akak takde niat nak buat blog photo, dah ramai sngt blogger buat mcm tu...
tak syok langsung...


[SYAFQAKARIM]
hahahaha...wei,dik...akak ade jumpe FB kau...
miahahaha...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors