"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Monday, February 28, 2011

CONTEST PILIHAN HATI WR DITUTUP...

Assalamualaikum semua...
terima kasih diatas sokongan anda dalam menjayakan CONTEST PILIHAN HATI WR...



senarai peserta yang menyertai CONTEST tersebut ialah :
ada 32 penyertaan...



ok, sila sabar dengan keputusan yang akan diumumkan bila- bila masa...
terima kasih kepada semua yang menjayakannya...

~ esok dan esok...berterusan jadi robot ~

15 comments:

nurkass said...

dah tutup ek..
hehe..lukisan mana yg terpilih agaknye kan..

KUREKURE COMEL said...

sgt excited nk tgu...heee

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

All the best kepada semua..moga berjaya

ana said...

kepada peserta, semoga berjaya!

Amieynna Amin said...

setia menanti ni..
harap2 menang laa...

zati embong said...

eh sekejap je kak?da tutup da eh.jat sentiasa mengikutinya O.o

sissyira said...

salam


kak bunga putih, pastikan syira menang tau,...haha

ika puk puk said...

nama ika ada :)

Adinda Amy Sensei said...

olohh...tkdan nak masuk...hoho~

Sasa Al-Sharif said...

aku terlepas pandang contest ni

MY HEART said...

Rindu nak jenguk sini... tau2 dah buat contest, kendian dah tutup? hihihi....

IMANSHAH said...

i lah menang nyah tu

Cma Shiema said...

tutp sudah..sbar menanti..
agaknye..yg mana 1 pilihan hati wr ye...??

jen jen jen...

sahromnasrudin said...

cikgu myri tak sempat nak sertai ke??? saya pun tak sempat..maaf ya..semalam tak online coz ada program kat ibu negeri

puteri aminuddin said...

DUP DAP DUP DAP jantung putri . haha . nervous :)if tak menang pon takpe :)just for fun ryte ? hee . alahhai . jantung makin kencang lakk ^.^

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors