"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, March 2, 2011

keBUSYan + keLETIHan + keTIDURan = keGEMBIRAan

Assalamualaikum semua...
maaf, aku tak berapa ade kesempatan nak mengadap blog...

ni pun dah tido lebih awal, mak gerak sebab tak solat isya' lagi...

look, kan dah jelas keLETIHan tu...
ape2 pun, masih mampu tersenyum...

TERIMA KASIH TUHAN, dengan NIKMAT MU INI AKU BERSYUKUR & TERUS BERSYUKUR...
inilah BONUS KESABARAN hambaMU yang lemah ini...

TERIMA KASIH YA TUHAN...

~ kan dah tau nama aku yang sopan & baik hati tuh... ~
miahahaha...

bole ngedet dengan cikgu Imanshah & Amy...


~ insya'Allah, keputusan Contest WR akan disiakan esok, terima kasih kerana menunggu ~

25 comments:

KUREKURE COMEL said...

tahniah WR.....rehat molek2 ye...hehehe

puteri aminuddin said...

congrate :)

zati embong said...

tahniah kak!

jat selalu dlm dilema.,kdg2 nk jd cikgu,kdg2 syg dgn kerja skrg.tp kerja skrg tough sgt.huhu

therosputih said...

ooo...iniler rezeki yang diperkatakan itu hari...hehehe...papehal, tahniah sesangat akak...nak ros putih tak? tak dapek nak kasik lagi, gaji tak masuk lagi...sadis...

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

mana boleh bosan-bosan, letih-letih, tido-tido ni...kata nak sambung blajo....yo bebeno blajo, jangan nyesai kendian!!!!

nurkass said...

alhamdulillah...
congrats dik..
semoga tercapai apa yg dihajati..:)

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Lepas ni bertambah sibuklah ustazah erk!

Tahniah, moga berjaya!

Fiqas said...

tahniah WR..

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

bile dh jadi PPPS DG 41..jgn lupe kekawan erk..ala..belanja white coffe pun dh ok heheheheee

sissyira said...

salam

murahnya rezeki org rezeki kita bilalah agaknya.

adol ihsan said...

tahniah .. !!

moge lebih brjaya .. :)

Cma Shiema said...

waalaikummussalam...
wow!tahniah kak...

syafiQakarim said...

wow..amboi kak nurul fadzilah.
haha.tahniah ye.
get enough rest ;)

si para para said...

waa hebat tu..tahniah tahniah..hehe

rehat dulu...tapi jangan lupa blog.hehe

Amy Syaquena said...

tahniah beb molga lebih berjaya.

Yasminhamid said...

tahniah...

niesz said...

congrate sis..lps ni jd cikgu ek.. :)

TiKa LEh said...

tahniah..

dib. said...

feztime singgah cni. . btw, congrats !!! selamat jadik siswazah yang rajin yeh;)

Adinda Amy Sensei said...

eemmm....tahniah..lepas ni study elok2 ekkk....hehehehe...busy2 pun, jgn lupakan dakuuu...ewaahhh :)

Hunny said...

tahniah sis..:)

Sasa Al-Sharif said...

tahniah. rehat yg utama

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

tahniah !


jom kReen banja makan.
seyes ni !
tp di Sg Buloh lah ek..

Edy Zaidi said...

tahniah yer...

Sephi Sephia said...

Tahniah dan selamat berjaya!!

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors