"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Sunday, February 27, 2011

madu oh MADU...

Assalamualaikum semua...
pergghhh...lama betul aku tak singgah umah korang kan...

my lappy ni ade masalah sikit smalam...
don wori, arini dah ok...

kali kedua ada orang buat permintaan nak bermadu...
mintak aku ni jadi bini no. 2 dia...

arrggghh...sewel...
dulu masa aku study, ade sorang ni...hari2 tanya, sudi tak terima dia jadi suami...
sudi tak aku ni jadi madu kpd isteri dia...

kali ni, bila saat2 sekarang ni ade lagi sorang yang cakap mcm tu...
eeii, yang sorang pun tak terjaga, nak cari lagi sorang...

ape? ko nak senang je kan...
mentang2 laaa aku ni dah pandai hidup berdikari,
ade kete, ade kerja...pandai masak (ewah, angkat bakul sendiri...hahaha...)
ko amik kesempatan ye...
cuba cari calon yang xde keje, yg dalam kesusahan...kan lagi bagus, bole bantu dia sedaya yang boleh...

eeeeiii...geramnyee aku...
tolong laaa...please, please LELAKI DILUAR SANA...
jangan laa amik kesempatan disebalik apa yang wanita itu ade...

pikir dengan sewarasnya...
korang MAU HIDUP LAMA kan?
MAU HIDUP DIBERKATI kan? jadinya berpada- pada laaa...
JANGAN laa PANDU kete yang nak tayarnya EMPAT- EMPAT lengkap...
mesti salah 1 nye ade kekurangan...

pikir baik- baik...
KAMI KAUM WANITA YANG LEMAH...

ceh, ayat tak bole pakai...
miahahahahaa....

dah, aku suka MADU yang nie je...
lain2 aku tolak...

~ baik diamalkan untuk keperluan seharian ~
jangan COBA- COBA naaaa...
miahahaha...


~ WHITE ROSE ~
tak sabar menunggu siapakah pemenang contest WR

23 comments:

zati embong said...

kak,ckp cmni kat dia

sy bukan wanita yg hidup atas tangisan perempuan lain.

drama x ayat? O.o

jat pinjam ayat ofismate jat,dia salu guna kalau ade lelaki2 yg da ade isteri yg tetibe nk ajak serius.

KUREKURE COMEL said...

lor...terkedu....kalau cmtu WR kena kawen cepat2 ni...heee....


cari yg bujang dulu......tak payah la dimadukan....takut woooo...

adol ihsan said...

bak kata pepatah ..

habis madu, sepah dibuang ..
hmm.. ade kena mngena ke? hehe ..

yg pnting, madu itu manis .. haha..

Amy Syaquena said...

beb nampak gayanya lepas nie kena cepat2 la nak pelamin..nanti jangan pula lupa jemput den ye hehe..

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Saya pun suka madu khaula, campur dengan air suam...

ghost writer said...

pandai manipulasikan entry untuk promote madu khaula ek...hihi


nak tambah satu lagi apenyer,kalau satu pun takde..haha

TiKa LEh said...

ada jugak mcm tu ek??kesian kat isteri dia..huhu..ad niat tu..

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

madu tuuu untuk kesejahteraan ko jugak....selamat bermadu!

Edy Zaidi said...

madu 4 pun manis gak..haha

Ina said...

WR..sian awak..sabar ye. makan madu banyak-banyak bagus untuk kulit.. awet muda..awwwww...biar dorang melelehhh WR.

white rose said...

[ZATI EMBONG]
kakakakakah...

tak best ayat tuh...tak terancam langsung...tu ayat sedih2 je...
akak nak ayat brutal...

"Bole, dgn syarat 7 syarat..."

HAHAHA...


[KURE-KURE]
hahaha...
kau tau, siap merayu2 lagi tuh...
wat tak layan jer...
malas merenyeh, kang dikatakan menggatal plak...sedangkan tak buat pun dikata buat, ni kan pulak buat...

mohon kepada ALLAH, dijauhkan semua nih...

white rose said...

[ADOL IHSAN]
haha...
pandai budak sekolah berikan pepatah ye...
agak2nye kau penah makan madu ke?
dah rasa tang sarangnye?

penah kena sengat tak?

kakakakah...


[AMY]
doa + usaha banyak2...
biarlah yg bujang, senang nak control...

hahahaha...

white rose said...

[ABD.RAZAK]
waalaikumussalam...

ha'ah, sedap madu khaula nih...
amalkan selalu...baik tuk kesihatan...


[GHOST WRITER]
xde maknenye aku nak manipulasikan tajuk nih...
kebetulan je aku jumpe iklan ni kat mr.gog...jadi aku main sentap je laa...

bagus juga, disamping kena WARNING, ade kebaikan...
hahaha...

white rose said...

[TIKA_LEH]
hahaha...mmg kesian...
kesian kat akak ni dlu ye dik...

miahahaha...


[AHMAD HUMAIRI]
waalaikumussalam...

hahaha...marilah BERMADU...

white rose said...

[EDY ZAIDI]
amboiiihh...kau...
suke sangat ye bab2 MADU nih...
kang ade yg tidor luar ni...

hahahhaa...


[INA]
xpe kak, normal lelaki ni...
amik kesempatan jer...
jgn risau, kulit sy sentiasa mulus & pulus...

hahahaha...

Nur Misnan said...

hehehehe... ketawa kecik aku
ada ka nak buat madu
dengan cik putih yg montel nih
tak sesuai2....

patut bagi lelaki itu
makan madu khaula nih
kasi hilang itu angin kegatalannya.. huhuhuhu

Amieynna Amin said...

bermadu dengan niat nak membantu, boleh dterima.. tapi kalau bermadu sbb nak dibantu.. memang tak bleh blah..

akak umumkan pemenang malam ni jugak eh?

sissyira said...

salam

kak kenapa tak suka bermadu? saya ok je, asalkan madu saya ok..hehe

white rose said...

[NUR MISNAN]
kekekekeh...
biasala tu kak, nak senang je...
xnak susah2 cari wang tuk jaga sy nanti...

nti sy belikan sekotak madu khaula tu mereka yg nak bermadu sngt...
hahaha...


[AMIEYNA]
tu btul...dek kerana nak senang hidup, baik lupakan jer...

dik, sabooo...
sok kot baru akak umumkan...


[SYIRA]
salam kembali...

bkn tak suke syira, tapi cara tu salah...niat tu terpesong jauh, bukannye nak mengukuhkan ukhwah tapi sekadar nak melepaskan batuk ditangga je...baik xpayah...

Fiqas said...

WR, berani mereka melamar wr utk yang ke2 ? lain kali wr debuk je sigatal tu... bagi mereka rasa hangatnya pukulan wanita... :)

nurkass said...

tak paham lah lelaki ni..
tak cukup dgn yg satu ada hati nak menambah lagi..haihhh..

blasah je mamat tu dik..haha

niesz said...

madu lebah xpe, kalau madu lain mmg nk kena..ehe..lelaki ni jgn bg can..nnti xmkn saman..

ibuintan said...

hahahaha... laki sapolah yang malang tu, sian bini hea

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors