"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Saturday, February 12, 2011

dekat lagi...DEKAT LAGI...LAGI DEKAT...

Assalamualaikum...
kelmarin aku dating dengan scandal aku...

hahaha...
saje2 je aku banjer dia makan2 kat port biasa aku...

well...aku ade port melepak aku...
saban minggu aku akan makan2 disana...

suasana tenang, berangin & makan2 yg sedap2 belaka...

aku banjer scandal aku, ade ke dia order megi?
hahaha...aku gelakkan dia...
"Wei, kat umah aku berlambak- lambak megi...macam tak pernah makan megi je..."

scandal...
"Diamlah kau...aku demam...suka hati aku la nak makan ape..."

aku...
"Dah, order lain...aku yang banjer...kang aku balik kang...ko tinggal kat sini..."

scandal...
"Sengal...sewel..."

dia ttp order megi...
aku??? hahaha...jom layan...

kita close up yee...

~ ni ROJAK MEE KAMPUNG... ~
sape penah makan?

~ ni ABCDEFG ~
dah lama aku nak, akhirnyaaa....

 ~ ni HIJKLMNO... ~
sambungan ABCDEFG

~ ni PQRSTUVWXYZ ~
sambungan HIJKLMNO

rojak mee kampung + megi goreng berkuah + air suam + ABC...
total semua = RM6.40...
miahahaha...


Multi-styled Text Generator at TextSpace.net
~ hari yang cerah, kini sudah gelap...lalalalala... ~

16 comments:

syafiQakarim said...

rojak tu nampak sedapppp.
abc pun..oh..murah lg.
sampai hati tak ajak

Nur Misnan said...

assalamualaikum cik putih
wahhhh makan rojak abc tak ajak pun
nak jugakkkk.....

p.s. magi mee kat umah tak der
nak mkn baru pegi mamak

ghost writer said...

dalam locket aku pun banyak maggi wooo...

orang demam memang macam orang mengidam..haha.ada saja nak makan biar selera mula menyerang..dekat2 nak baik lar tuh.

makan...makan...makan lah..hak kamu.

nurkass said...

eh..murah tu dikk..
kalau kt tpt akak ni dah 15 hinggit dh tu..gila kentang betul..

zati embong said...

xleh blahh la kak,makin bawah makin zoom gmbar ABC 2 O.o

ais jagung la yg best!

E.d.Y said...

perrgghh..tak tertahan tgk makanan tu

Cma Shiema said...

skendel?
megi??
abc-z tu jugak yg sodappppp

sahromnasrudin said...

murahnya...huhuhuh..berbaloi2 tue dapat rasa semua makanan tue huhuhuhh

si para para said...

megi..emmm teringat kt megi..hehe makan megi la malam ni..

murah tu..6ringgit lebih...kalau macam tu 10 orang pun boleh belanje.hehe


white rose..jom kawen.haha

Adinda Amy Sensei said...

assalamualaikum sis WR..

uikss..murahnya..bestnya kalo dpt makan ABC sekarang...dalam cuaca yang membahang nih....
nak semangkuk bole?hehe

Niz said...

aku menyesal masuk blog ini time lapar

ko kejam!

T_T

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

nape xnak wat teka-teka rege?

TiKa LEh said...

murah gak ek makan situ..kat mane ni??hehe..tnye mcm dekat je..hahah

Amieynna Amin said...

saje je kan tunjuk gambar makanan kan.. siap main close up lagi..
sedapnye mee rojak!!!!

hysman said...

saje la tu bikin org slurpppy..
grrr....huh..
:p

Fiqas said...

telan air liur tgk mee ngan abc tu...kijammmm....

maggie sadap apa...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors