"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Saturday, February 12, 2011

PUTEH...apenye yang PUTEH???

Assalamualaikum...
aku sudah mulaa berkira2 mau tukar nama blog & nama pena aku...


any idea???


CENDAWAN PUTEH???


KOPI PUTEH???


BENDERA PUTEH???


KASUT PUTEH???


TALI PUTEH???


KAIN PUTEH???


janji ade putih kat belakang tuh...

ke tak yah tukar???

korang suke ek WHITE ROSE???
alaaaaaaaaa...aku tau...

malu2 pulaksss...


Emoticon Multi-styled Text Generator at TextSpace.net Emoticon
~ jom berjoget2... ~

17 comments:

sissyira said...

as salam


putih itu suci dan bersih....

jagalah ia sebaiknya....


Jom Baca dan Komen--senarai nama pemenang 1st contest bila saya mati by sissyira

zati embong said...

hihi.orait da 2 kak.akak da femes dgn nama WR da.O.o

TiKa LEh said...

hati putih..
hehhe..nice kan...hahah

ghost writer said...

seperti aku suatu masa dulu..

berkira-kira untuk perubahan..bertanya pendapat dahulu.

tapi rasanya nama 'WHITE' pun dah cukup.

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Amacam ustazah putih..?

si para para said...

si putih.hehe

deAnza-wAnda said...

putih suci bersih..macam white rose jugak..

beautiful_rose said...

white rose pun dah ok.lagi pun aku kenal ko dgn nama ini.

IMANSHAH said...

muka putih ok??

pakai bedak banyak2 le jawabnya

syafiQakarim said...

haha ala kak.
nama white rose ni sodap da la..
toksah dok tuka laa

hysman said...

kain putih..
tersirat skit...
ok ape.......
nk lagi sedap kain kapan..
hehe..
guraw je kak..

white rose @ WR tu dah sedap dah kak..takmo ar tuko2..
karang dah tak kenal..
huhu...

lama tak singgah,maaf kak yer..
kekangan koje meh.... :)

Fiqas said...

WHITE ROSE dah cun apa... sy suka... tak tukar pun tak pe..

E.d.Y said...

keputihan tu apa?

afzan said...

kak puteh amacam? tapi white rose dah sinonim dengan aku :)

nurkass said...

ya adikku cayunk..
ente tak payah tukar nama lah..anna sudah suka sama nama ente white rose lah..

Cma Shiema said...

cma suka white rose..xmau tuka..

niesz said...

white rose d best!ehe..

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors