"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, February 23, 2011

hantu BOLA masuk bilik air...

Assalamualaikum semua...
hahaha...agak terkejut dengan gambar katak dalam kiub tuh...
rupe2 nye dah tamat tempoh sain WHITE ROSE tuh...

kuar bilik,
"Abah, Malaysia menang 2-0 dengan Palestin..."

Abah,
"Dengan Pakistan laa..."

hahahaha...
aku gelak terus masuk bilik airi sambil terbayang wajah hantu...
hantu yg mukenye macam bole sepak...

miahahahaha...

ceh, konon2 nak jadi pelapor berita bola laa tuh...
sekali tu, salah info...

hahaha...kena gelak dek abah ekau jer...

dah, aku takmo ade kaitan dengan BOLA...

~ bola bowling aku suke... ~
muke orang terlampau letih sampai tumbuh misai & digigit nyamuk sampai kemerahan...
hahaha...


~ white rose ~
~ mate dah terlelap masa buat enrty nih...sowi, sok aku BW ye... ~

21 comments:

♥ manje ♥ said...

asslamualaikum...

kita pon suke bola boling gak...
rindunya nak main boling semula =) ~

TiKa LEh said...

heheh..oklah tu.dkt2 palestin dgn pakistan...hoho..yeah, best main bowling..dah lama xmaen ni..huhu

Fiqas said...

terbayang wajah hantu tak pe...
jagan masuk bilik air nampak hantu sudah,,..

KUREKURE COMEL said...

aduhhh....palestin terus.....kihkihkih...





semangat ye main bowling....
tbe2 jd rabbit ye...hehehe

hysman said...

hahahahahahaa.....

hahahahahahah.....

hahahahahahah.....

adeiii..apelah akak nih..
anak mami kabo,
hai mami jarum alahai mami jarum..
penyampai cerita cepat dr berita..
tp ceritanya palsu belaka..
dek teringan hatu bola khairul fahmi..
hahahaha...

takpe kak,palestin pon ok lg kot..jgn panama...hehehe

sissyira said...

salam

tak sanggup nak bayangkan wajah hantu


terer ek main bowling, kita tak pandai la..huhu

therosputih said...

jom yang main boling...hauhauhau

Edy Zaidi said...

palestin?hahahaha...

kalau aku, xkuar bilik 40 hari 40 malam tnggung malu...hahahahhaha

zati embong said...

haha,kak lawaklah.palestin tgh bergolak lagi 2.

niesz said...

hahaha..klakar la..cian kat die..mesti muka semangat je time nk ckp tu..

beshnye main bowling kak..tp smpi tumbuh..hahhaha..

Amy Syaquena said...

hahaha lawak la..sian kay dia..

Nurr Kasih said...

semangat tu..boleh plk pakistan jd palestin :D

sahromnasrudin said...

lama tak main bowling..lupe cara nak balingnya huhuhhhh

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Main bowling lawan sapa tuh..palestin erk!

ghost writer said...

nasib baik dengan Pakistan kalau dengan Uzbekistan...score akan berubah..Malaysia 0 Uzbek 2..haha

adol ihsan said...

hehe .. tak pernah main bowling, ajar leh ? haha ..

Sasa Al-Sharif said...

boling ka apa ka, yg penting aku ada nmpk manusia arnab kat situ. hahaha

Yasminhamid said...

kwang kwang kwang... tak kisah la walaupun salah.. janji semangat nak kongsi citer..

ahmad humairi said...

assalamualaikum.

sebut betul-betul,

...kang bolen jadinye..

wahida said...

dgn palestin? hahahah...mmg lawak la...konon nak jadi reporter sukan, tapi salah info lak...hehehe...

lama x main bowling...

Cma Shiema said...

hehe..antu bola...??
cumel sungguh...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors